Problemen met Xbox live deel zoveel...is het de modem,ISP?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 20:44
Ik weet het niet meer, ik weet alleen wel één ding zeker, ik heb het helemaal gehad hiermee, begrijp er echt niks meer van.

Nog nooit heb ik zoveel gedonder gehad met Xbox live, en volgens mij ligt het niet eens aan XBL.
Ik heb vandaag mijn pc(laptop) een statisch IP gegeven, ik heb de poorten van de X360 zowel in de router als modem open gezet. Ik heb de X360 ook een eigen statisch IP gegeven, bij de netwerktest van X360 gaat het ook helemaal goed. NAT is open, Xbox live up and running.

Dit is werkelijk de allereerste keer dat ik de NAT op open heb gekregen terwijl alles zijn eigen IP heeft. Deze settings staan dus gewoon goed, anders had ik wel een 'moderate' of 'strict' bericht gekregen. Dus ik helemaal blij en verwachtte nou echt dat ik gewoon niet meer uit XBL parties gegooid zou worden. Nou, ik had er net twee uurtjes Gears 2 co-op met broer op zitten, en er zat ook een kameraad bij mij in de party, en ineens zag ik het berichtje weer 'User has left your party' . Dus ik vroeg gelijk aan broer wat er bij hem gebeurde en hij zei dat hij de party niet verlaten had, en mijn kameraad zei exact hetzelfde....kortom...ik word gewoon nog steeds uit parties gegooid.

Je zou denken dat dit dan gewoon timeouts zijn...echter word ik niet volledig van XBL gegooid, puur alleen uit de party, ik blijf verder gewoon ingelogd met mijn Gamertag. Speel ik echter een game op Live zoals GTA IV of COD4...dan word ik wel gewoon uit de game geflikkerd...maar ikzelf blijf gewoon aangemeld op XBL.

Ik heb ook eens in mijn modem settings gekeken en er stond gewoon bij dat de modem al dik 4 uur lang draait....dus timeouts? Lijkt er dus op van niet. Het maakt dus niet uit of ik de 360 wel of niet een eigen IP geef..ik blijf eruit geflikkerd worden. Alice liet al weten dat ze geen ondersteuning gaven over XBL, dus tja....wat kan ik nog doen? Ik kan ze bellen. vragen of mijn lijn wel goed is....

Een kameraad vroeg hoe mijn lijn was,het signaal..daar moest ik voor in de modem settings kijken, hij zei dat die supersnel was en misshien dus te snel ingesteld en dat de wijkcentrale het niet aankon...tja geen idee of dit het kan zijn. Elk stukje advies zou mooi zijn...maar ben bang dat er nog weinig te doen valt.

ISP : Alice easy (ADSL)
modem: Allied Data Copperjet 1616
router: Linksys WRT54g wireless

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-03 08:32

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je kan prima met deze info in je vorige topic verder gaan : Xbox 360 aangesloten op modem,nog veel fouten met Xbox Live
Beetje onnodig om daar weer een nieuw topic voor te openen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.