hallo,
ik heb sinds gisteren grote problemen met mijn videokaart. Ik kan windows gewoon draaien maar zodra ik een spel opstart of een 3D programma gebruik dan wordt mijn beeld raar, niet zwart ook niet een BSOD maar allemaal vrolijke kleurtjes enzo
. Ik heb nu mijn systeem voor 2 jaar en nog nooit problemen ermee gehad. Ik doe ook niet aan overklokken en heb mijn pc ook al even schoongemaakt, ook al was hij niet echt vies.
ik heb de drivers ook al opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht ook niet baten.
wat ik wel gek vind is dat als ik gewoon de pc heb opgestart en niks open heb staan dat mijn GPU al wel 60 graden is, het is een Ultra maar dat vind ik best wel veel. ik zat ook te denken aan de voeding maarja dan zou hij vrij weinig moeten doen denk ik.
kan iemand mij hier wat advies op geven???
dit zijn mijn systeem spec:
- Gigabyte P35 DS4
- XFX 8800Ultra (factory overclock version)
- Intel Core 2 Duo E6600
- Spire 650W voeding
- Team Group Xtreem dark 800 2GB werkgeheugen
voor de rest heb ik er geen gekke dingen in zitten. ik zie graag jullie advies tegemoet.
Greets Miel
ik heb sinds gisteren grote problemen met mijn videokaart. Ik kan windows gewoon draaien maar zodra ik een spel opstart of een 3D programma gebruik dan wordt mijn beeld raar, niet zwart ook niet een BSOD maar allemaal vrolijke kleurtjes enzo
ik heb de drivers ook al opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht ook niet baten.
wat ik wel gek vind is dat als ik gewoon de pc heb opgestart en niks open heb staan dat mijn GPU al wel 60 graden is, het is een Ultra maar dat vind ik best wel veel. ik zat ook te denken aan de voeding maarja dan zou hij vrij weinig moeten doen denk ik.
kan iemand mij hier wat advies op geven???
dit zijn mijn systeem spec:
- Gigabyte P35 DS4
- XFX 8800Ultra (factory overclock version)
- Intel Core 2 Duo E6600
- Spire 650W voeding
- Team Group Xtreem dark 800 2GB werkgeheugen
voor de rest heb ik er geen gekke dingen in zitten. ik zie graag jullie advies tegemoet.
Greets Miel