Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

compatibele Asio geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste leden ;-)

even een kleine hulp/vraag,

ik heb onlangs een latitude E6500 aageschaft, met als OS : vista 32 bit.
zeer tevreden van(allessinds van de hardware ;-) ), maar het enigste dat me serieus zorgen baart is de onboard geluidskaart, deze is namelijk pure rommel.

daarom zoek ik nu dus een externe geluidskaart om een goede geluidskwaliteit hieruit te halen.
zelf gebruik ik ook deze pc in mijn dj set, en ben dus daarom op zoek naar een asio compatibele geluidskaart.

mijn voorkeur ging uit naar deze 2bij de audigy staat er duidelijk vermeld dat deze asio drivers ondersteunt. bij de x-fi extreme staat dit nergens vermeld ? weet iemand als deze ook daadwerkelijk asio ondersteunt...

én, werkt de audigy ook degelijk op een vista pc ?

groeten, en hopelijk komt er goeie respons :9

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:14
de X-fi (wat het eigenlijk niet is maar daar gaat het hier niet over) ondersteunt vanaf de fabrikant idd geen asio, er zijn echter wel manieren om het werkend te krijgen, maar dan is het altijd maar de vraag of het bij jou gaat werken.

Dus je hebt de meeste kans dat het werkt door gewoon zo'n audigy te kopen.

Flickr - Strava

Verwijderd

Topicstarter
GWBoes schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:47:

Dus je hebt de meeste kans dat het werkt door gewoon zo'n audigy te kopen.
maar ik had al geruchten gehoord dat de audigy niet meer compatibel was met vista 32/64 ? is dit ook werkelijk zo ?