Een maand geleden heb ik een Panasonic TH-42PX80 gekocht.
Ik ben er heel erg blij mee, aangezien ik veel films kijk en regelmatig spellen speel met de Xbox360,
is het een hele verbetering als je het vergelijkt met de beeldbuis.
Echter vind ik bij films het geluid toch altijd erg belangrijk,
wat toch ernstig tekort schiet op een televisie alleen.
Helaas heb ik nu op mijn kamer geen ruimte om de audio te plaatsen (de TV past er nét in).
Dit alles gaat veranderen als ik in maart met mijn vriendin ga verhuizen naar Arnhem,
waar ik meer ruimte zal hebben.
Echter ben ik een leek in het audio-wereldje, en heb geen flauw idee hoe ik het aan ga pakken.
De kwaliteit van het geluid is dan ook niet héél belangrijk, het moet gewoon 'goed' zijn.
Ook wil ik films vanaf mijn computer draaien op de televisie, en natuurlijk de spellen van de Xbox spelen.
Is het mogelijk om de audio ook hierbij te betrekken?
Kunnen jullie mij hierin adviseren? Ik wil wel naar een winkel, maar ik denk dat ik hier beter advies zal krijgen.
Mijn budget is ongeveer € 600
Alvast bedankt!!
Ik ben er heel erg blij mee, aangezien ik veel films kijk en regelmatig spellen speel met de Xbox360,
is het een hele verbetering als je het vergelijkt met de beeldbuis.
Echter vind ik bij films het geluid toch altijd erg belangrijk,
wat toch ernstig tekort schiet op een televisie alleen.
Helaas heb ik nu op mijn kamer geen ruimte om de audio te plaatsen (de TV past er nét in).
Dit alles gaat veranderen als ik in maart met mijn vriendin ga verhuizen naar Arnhem,
waar ik meer ruimte zal hebben.
Echter ben ik een leek in het audio-wereldje, en heb geen flauw idee hoe ik het aan ga pakken.
De kwaliteit van het geluid is dan ook niet héél belangrijk, het moet gewoon 'goed' zijn.
Ook wil ik films vanaf mijn computer draaien op de televisie, en natuurlijk de spellen van de Xbox spelen.
Is het mogelijk om de audio ook hierbij te betrekken?
Kunnen jullie mij hierin adviseren? Ik wil wel naar een winkel, maar ik denk dat ik hier beter advies zal krijgen.
Mijn budget is ongeveer € 600
Alvast bedankt!!