Toon posts:

Mirrors Edge performance op ATI kaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af of andere gamers met recente ATI kaarten ook teleurstellende FPS behalen met Mirrors Edge.

4870x2, e8500@4ghz, 4gb DDR3, x48t, 30/45 FPS met de lame nvidia physix uit en de rest op vol. Het spel ziet er aardig goed uit maar om nou te zeggen dat het een GPU killer is?! Hopelijk neemt ATI t mee in de volgende Catalyst.

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 11:17
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:13:
Ik vroeg mij af of andere gamers met recente ATI kaarten ook teleurstellende FPS behalen met Mirrors Edge.

4870x2, e8500@4ghz, 4gb DDR3, x48t, 30/45 FPS met de lame nvidia physix uit en de rest op vol. Het spel ziet er aardig goed uit maar om nou te zeggen dat het een GPU killer is?! Hopelijk neemt ATI t mee in de volgende Catalyst.
ik wilde er net zelf een topic over openen.
Mijn systeem
q6600@ 3.6
4gb
4870 @ 830/2000

1680x1050 rest max en aa op 4x haal ik buiten bijna altijd tegen de 60 of meer. Maar osms lijkt eht alsof er iets misgaat en dropt de fps onverklaarbaar naar de 8 tot 15 wat onspeelbaar is. Ik ga ff physics uitzetten wat nu nog aanstaat (was default aan). Deze situaties met lage fps komen meestal binnen als er politiemannetjes je achtervolgen.

catalyst AI op standard. op disabled kost het me nog extra wat fps.

EDIT hardware physics uitzetten deed het hem. nu weer 60 fps

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit is geen discussie, maar een probleem/vraag. Daarom: Hardware & Spielerij AlgemeenSpielerij - Problemen & Vragen

Verwijderd

Topicstarter
mmm, wellicht is het dus een CF probleem. 60fps heb ik namelijk nog niet gezien. Heb je Vsync aan of uit?

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:20

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier loopt hij super soepel, PhysX uitzetten deed het hem!

• Survivor1979
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-10 21:15
Ik denk zelf inderdaad dat het een crossfire probleem is.
Heb zelf een twee 4870 kaarten met 512MB, en haalde in het spel 30 tot 40 fps. Door Catalyst AI uit te zetten (waarmee je Crossfire eigenlijk uitschakelt) werd het in een keer ongeveer 50 tot 60 fps....

Hoop dat ATI snel met een driver update komt die dit oplost.

Verwijderd

Topicstarter
ah opgelost (voorlopig). Heb Catalyst AI uitgezet en hij loopt als een tiet. (settings maxed out) De enige manier om fatsoenlijke Vsync te krijgen is door het standaard aan te zetten(CCC) en in de game options Vsync ook nog eens aan te zetten. T is volgens mij nog best een vet spel ook...

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 15:18
Zie specs voor systeem... ik heb totaal geen problemen, had zowiezo al physics uitgezet.
Draait 1920x1200/Highest 8xAA op zo'n 20-60fps gemiddeld iets van 30-35?
Crossfired 4870 1gb's...
Pagina: 1