Toon posts:

Overbodig??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Welkom op dit forum iig, je hebt het iig gevonden ;).

Tja, die reactie, ik kon er geen kaas van maken. Je beweert al iets te hebben dat nog niet uit is en beweert vervolgens dat het geen Beta of XP is maar whistler. Dat in de readme nog whistler staat komt omdat de readme ook Beta is en de officiele versie in de herfst pas XP gaat heten.

Gezien de rare informatie en de nogal knullige manier van opschrijven (no offence ment) denk ik dat 0 overbodig wel de juiste moderatie is.

Mocht je gaan Karma-hunten geef ik je de volgende tip, reageer NOOIT in een MS draad, aangezien er gewoon vrijwel niets zinnig te zeggen is. Als mensen om je heen vragen waarom er geen KDE2.1 in 2428 zit, dan weet je het namelijk wel ('k heb er 2 gezien die dat vroegen).

* Delerium tot uw dienst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
* Tha_Snail houdt het ook op overbodig, ik vind het niet zo veel toevoegen aan wat al gezegd is.

En dat 'zijn ze wel een beetje laat mee' is natuurlijk een mooie mening, doch vind ik het een beetje een ononderbouwde flamebait. Maar 't is niet brak genoeg geformuleerd en niet agressief genoeg. Ik heb hem op 0: gemodereerd gezet. Hij staat dus mooi op 0. Zoals de meesten in die draad. Of zoals de meesten zouden moeten staan...

* Tha_Snail gaat er even wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nueh, die jongen is gewoon gefrustreerd omdat íe wel een nerd is maar geen succes heeft :+.

Is niet bedoeld om Bill Gates de grond in te schoppen, dus als íe op 0 blijft is er geen man overboord.

* Delerium heeft in die draad al gereageerd ziet íe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
OK, dan is nu unaniem besloten (blijkbaar werkt er niemand over) dat ik 'em 0 - gemodereerd mag geven :).

It has been done, het is geschied, hij staat op 0, let it be, het zij zo en blijft zo.
Pagina: 1