Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Compatibiliteit van Dell laptop voedingen

Pagina: 1
Acties:

• chphe
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-08 09:47
Ik ben opzoek naar een extra voeding voor mijn Dell Latitude XT.

Bij Dell zijn ze nogal duidelijk in welke voeding bij welke laptop past. Maar wat ik niet snap is het volgende:
AB
NaamDell - Europees - 65 W - 2-aderigeDell - Europees - 65 W - 2-aderige - Wisselstroomadapter - 2m - stroomkabel - Kit
Model nr.450-11667450-11031
Prijs (België)€ 38,71€ 45,97

De logica zegt me dat als A en B werken op de Vostro 1400. En de B op de Latitudes, dat dan ook de A op de Latitudes moet werken.

Waarom zou ik meer betalen?
Die vraag stelde ik ook aan de Dell sales en technische dienst via telefoon. Het formele antwoord is dat ik mij best aan hun richtlijnen kan houden en dat het voor hun ook niet duidelijk is waar technisch het verschil ligt. Als ik het goedkopere type koop, dan is het wel op eigen verantwoordelijkheid.

Wat denken jullie? Waarom moet Dell toch zoveel adapters hebben? Denkt dat de helft met elkaar uitwisselbaar is en nergens op het internet is een deftig overzicht van te vinden. Alleen dat er PA-10 (65W) en PA-12 (90W) adapters zijn.

offtopic:
PS: Dit is men eerste echte post hier op GoT, sory als ik iets fout doe. Heb geprobeerd alle richtlijnen op te volgen.