Toon posts:

Towerserver in Serverkast

Pagina: 1
Acties:
  • 602 views

Verwijderd

Topicstarter
Op kantoor heb ik een towerserver staan die nu in een aparte ruimte zit en dus staand op de grond.

Nu ik die ruimte nodig heb wil ik de server verplaatsen naar mijn kantoor. Nu ben ik op zoek naar een soort serverkast waar ik de towerserver in kan plaatsen, omdat ik het geluid van de server niet wil horen en ik het wil verbergen voor het oog.

Ik ben wezen googlen maar zie alleen deze soort kasten voor rackservers.

Weet iemand misschien een oplossing of heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? Het lijkt mij namelijk dat ik hier een speciale kast voor nodig heb.

• Acmosa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025

Acmosa

...no comment.

Zoiets: http://www.kellsystems.co...MK56sbNkJgCFRMcQgod9jfInQ
Het is een 19"rack maar daar kan je natuurlijk ook iets rechtop in zetten.

But then again, I could be wrong..

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:10
Het mooiste is natuurlijk een 19" case voor je server te kopen. Als je dat niet wilt zijn er plankjes die je in een 19" rack kunt plaatsen waarop je je tower kunt neerzetten.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 18:11

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Het gaat je niet lukken om het geluid kwijt te raken, tenzij je het geheel ombouwd naar een *stille* behuizing (stille koelers enzo), maar dat lukt vast niet, daar het vast geen zelfbouw is (toch?). Geluid gaat nl. gepaard met warmte in dit geval, en als je het geluid gaat afdekken ga je ook de warmteafgifte blokken -> ding zal oververhit raken en doodgaan.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-02 13:38

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, een pedestal server kan ook plat liggen in een rack natuurlijk.. Daar zijn speciale plankjes voor verkrijgbaar. Helemaal geluidsdicht ga je het toch niet krijgen, want je moet nu eenmaal lucht laten circuleren. Doe je dat niet, dan houdt je server er snel genoeg mee op.

Verder heeft dit niets met PNS te maken..

Dit topic is gesloten.