Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Flash TXT laden

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Hallo Mensen!
Ik ben momenteel een flash site voor mijzelf aan het maken, het lukt al aardig, ik zit alleen met een probleem. Ik laad txt'tjes in mijn flash filmpje. Als ik in flash zelf zit, en ctrl+enter doe, dan werkt het perfect. Als ik op een bepaald knopje druk dan laad hij precies in wat moet. Geen enkel probleem dus. Alleen wanneer ik gewoon vanuit de explorer het swf filmpje af speel, dan geeft hij inplaats van de goeie tekst Undefined aan. Heb het geprobeerd up te loaden, ook hier het zelfde probleem.

Hier even een van de action scriptjes. Voor andere tekst dingen veranderd het txt bestandje natuurlijk. het action scriptje..
code:
1
2
3
4
5
this.contact_mc.onRelease = function(){
textData = new LoadVars();
textData.onLoad = function(succes){
            text_veld.htmlText = this.text_hier;}
textData.load("/text/contact.txt");}

Ik vraag mij dus af dat wanneer ik hem vanuit flash zelf bekijk, hij perfect werk. En wanneer ik op een ander manier deze swf laad, dat hij in een keer niet meer de tekst in wil laden.. Misschien iets bij settings verkeerd staan?

Alvast Bedankt.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 12:52
De / in "/text/contact.txt" verwijst op je web(test) server denk ik naar iets anders dan lokaal :)

• Adanteh
? Hij pakt dan toch gewoon de onderliggende map.. In dit geval text, waarin dan de .txt bestandjes staan? Of heb ik dit nou compleet fout? En dan zou hij het nog steeds moeten doen als ik gewoon de SWF vanaf uit computer laad

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:58
Doet 'ie het wel goed als je ze voor de test even in dezelfde map plaatst? (Dan moet je die URL dus ook veranderen.)

• Adanteh
Hmm, dan doet ie het wel perfect... Nouja, maakt ook weinig uit, had ze alleen even voor het overzicht in andere map staan. Bedankt voor de hulp :D edit: Er kan trouwens een slotje op.

[ Voor 11% gewijzigd door Adanteh op 15-01-2009 15:36 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een slotje is niet nodig op een topic als je je oplossing hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde. Dit topic gaat echter wél op slot omdat het nogal basic is/was. Met wat simpel debuggen (en desnoods even kijken in je webserver's logfiles etc. om te zien welke file werkelijk opgehaald wordt of met een sniffer even kijken of je een 404 krijgt) had je dit prima zelf kunnen oplossen. Willem169's hint was dus voldoende en je daarop volgende post enkel aannames die je prima zelf even had kunnen proberen/testen voordat je postte ;)

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 15-01-2009 15:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.