Pasta verwijderen van tb1200

Pagina: 1
Acties:

• OwDeeBee
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-03-2021
dit verhaal heeft een voorgeschiedenis zie dit topic:[topic=133089]

maar de naam van het topic sluit niet meer bij het huidige probleempje aan.

er zit dus te veel pasta op m'n t-bird, rondom de kern enzo, hoe kan ik dit het beste verwijderen? (ik moet zuinig zijn met de pasta die erop zit, het zakje is al weggegooid namelijk (|:()

Verwijderd

Met wasbenzine kun je dat spul volgens mij goed verwijderen, dat tast je cpu niet aan en is niet zo agresief en verdamt snel.

Verwijderd

wasbenzine>:)
ben benieuwt

Verwijderd

waarom gebruik je nou zoveel pasta
is niet nodig,minstens 1 mm is voldoende,zolang der geen lucgt tussen zit
zonde van je tbird

Verwijderd

Oja, je kunt het ook doen met Alcohol. Maar dat is weer wat moeilijker te krijgen. Wasbezine is overal te krijgen.

Verwijderd

ewoon spiritus (= vergiftigde vrijwel pure alcohol).

Ps. past mag maag max. 0,1mm dik zijn, en NOOIT meer dan dat!!!! 1mm dikte??! Ben je zot of zo, dan werkt het niet meer goed!

Verwijderd

pak een bankpasje..

werkt als een konijn!

Verwijderd

acetone werkt goed. Of gebruik nagellak remover. Werkt perfect alles is dan weg. Gewoon gieten over je cpu. Doe ik altijd.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

er zit dus te veel pasta op m'n t-bird, rondom de kern enzo, hoe kan ik dit het beste verwijderen? (ik moet zuinig zijn met de pasta die erop zit, het zakje is al weggegooid namelijk (|:()
Compound moet je nooit een tweede keer gebruiken. Dat soort spul is meestal, zoals ze het noemen, 'two-phase' ofzo. Een tweede keer aanbrengen vermindert de kwaliteit.

Koop gewoon een nieuw pakkie, kost 20 gulden ofzo.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

nou ik zou als ik jou was voorzigtig te werk gaan ,het kan gebeuren dat je je bios weer moet resetten ,dat had ik ook ,ik dacht dat ik ook op 8x133/33 kon draaien maar dat ging dan wel maar bij het opstarten zag ik ineen 933/133x7 staan ?raar he
toen had ik hem maar op 9x124/31 gezed en ja hoor krijg m'n proc tegen de 1116 aan ,ik gan niet hoger met m'n proc ,en nog wat heb een een bus speed van 248,normaar zou ik 266mhz hebben maar ach ,hij is verdomt sneller geworden (pc133 1x) krijg een benchmark bij 3dmark 2001 van 1024 bij 16 bit een waarde van 6398 niet slecht he ,met een gf quadro ddr 32mb
mazzl
icq 9953520

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

thinner=toppie >:)

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

Pagina: 1