Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TAC PS2 to PS3 Adapter (Guitar Hero / Rock Band)

Pagina: 1
Acties:

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-10 14:19
Ik had het al op de Rock Band forums gepost, maar helaas niet echt een actief topic daar, plus dat ik een van de weinige Europeanen ben lijkt het ;)
( http://www.rockband.com/f...hread.php?t=46665&page=14 )

Ik heb een PS2-to-PS3 adapter van The Ant Commandos (TAC), zie http://www.theantcommando...w=article&id=43&Itemid=43, en die werkt prima voor mijn Guitar Hero 1 en 2 gitaren voor Guitar Hero World Tour, alleen de zwarte GH1 gitaar werkt in-game niet met Rock Band 1 en 2. In het menu doet hij het wel goed, maar zodra ik een nummer wil spelen reageert hij niet meer (de rode GH2 gitaar werkt prima).
Ik heb een US 60gb PS3 met US RB2. Maar een andere TAC adapter van een maat van me werkte ook niet voor RB1 op zijn EU 40gb PS3 met zijn zwarte GH1 gitaar.
Ik ben TAC helemaal plat aan het spammen, maar krijg totaal geen reactie meer.
Heeft iemand hier misschien een idee waarom het niet werkt, of hoe het wel werkend te krijgen? Ik heb wel berichten gelezen van mensen waarbij het wel werkte. Dan zou je haast denken dat er verschillende versies zijn van de zwarte GH1 gitaar (wellicht nog een verschil tussen EU en US...?).

Verwijderd

Misschien om dezelfde reden dat de GH3 gitaar ook niet werkt in Rock Band? Ik heb allebei die games en de GH3 gitaar werkt niet in Rock Band en omgekeerd, wat ik overigens nog steeds ronduit belachelijk vind..een controller is een controller zou je zeggen.

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 00:52

Grannd

da Granndest

De GH3 gitaar werkt wél in Rock Band sinds update 1.05 of 1.06 geloof ik intussen zitten ze op 1.07.
Dat kan dus het probleem niet zijn, of juist wel als je hem niet heb geupdate.

Verwijderd

Grannd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:24:
De GH3 gitaar werkt wél in Rock Band sinds update 1.05 of 1.06 geloof ik intussen zitten ze op 1.07.
Dat kan dus het probleem niet zijn, of juist wel als je hem niet heb geupdate.
Oh, da's goed nieuws, kan ik eindelijk met twee gitaren spelen.. ;) Andersom ook overigens?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit is geen discussie, maar een probleem/vraag. Daarom: Hardware & Spielerij AlgemeenSpielerij - Problemen & Vragen

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 00:52

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:34:
[...]

Oh, da's goed nieuws, kan ik eindelijk met twee gitaren spelen.. ;) Andersom ook overigens?
Nope, niet op GH3, maar wel op GH World Tour.
Pagina: 1