Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] tweakblogs worden niet meer geplaatst

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

• Swelson
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:23
Sinds de update aan de backend worden de tweakblogs niet meer geplaatst. Het lijkt me een cache probleem. Ik heb gisteren een blog geplaatst en hij is nog steeds niet verschenen op de tweakblogs pagina.

Edit: beetje korte titel zonder beschrijving, had eigenlijk moeten zijn: [bug] tweakblogs worden niet meer geplaatst.

[ Voor 26% gewijzigd door Swelson op 15-01-2009 10:34 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie 'm hier ook niet staan.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

We gaan er naar kijken :)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Ok, klein foutje gemaakt in de laatste code update... Dat zou nu gefixed moeten zijn.

Echter: voor de zekerheid hebben we alle posts sindas gisteren wel even op _NIET_ zichtbaar voor publiek gezet. Dit om te voorkomen dat test posts van gebruikers plotseling ineens online verschenen... ;)

Dus je kun nu weer gelijk posts online zetten en mocht je gisteren wat online hebben gezet, dan moet je 'zichtbaar voor publiek' dus weer even aanzetten.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Swelson
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:23
Thanx :)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dan kan deze wel dicht :)
Pagina: 1