Toon posts:

geen audio op tv via HDMI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister heb ik een 5 meter lange HDMI kabel in mijn bezit, nu was mijn idee om films af te spelen op mijn gloednieuwe 32 inch Full HD TV van samsung via mijn computer.

Dit is mijn grafische kaart: Geforce 9600 GT XXX (512 mb) met 2 DVI-I uitgangen. Nu heb ik van tevoren gelezen dat DVI-I zowel video + audio bevat. |:( |:( |:(

Heb het overgangsstukje van DVI -> HDMI achter in de pc gedaan en hieraan de HDMI kabel gelegd. Het resultaat: prachtig beeld maar helaas geen audio... |:( Op mijn TV dan, het geluid bleef gewoon over de pc boxjes komen.

Nu heb ik al aardig wat tijd aan de instellingen gezeten, en al aardig wat fora doorgelezen. Helaas heb ik nog steeds geen geluid op mijn tv.

Iemand toevallig een oplossing? _/-\o_

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:50

TDB

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:24:
Sinds gister heb ik een 5 meter lange HDMI kabel in mijn bezit, nu was mijn idee om films af te spelen op mijn gloednieuwe 32 inch Full HD TV van samsung via mijn computer.

Dit is mijn grafische kaart: Geforce 9600 GT XXX (512 mb) met 2 DVI-I uitgangen. Nu heb ik van tevoren gelezen dat DVI-I zowel video + audio bevat.

Heb het overgangsstukje van DVI -> HDMI achter in de pc gedaan en hieraan de HDMI kabel gelegd. Het resultaat: prachtig beeld maar helaas geen audio... |:( Op mijn TV dan, het geluid bleef gewoon over de pc boxjes komen.

Nu heb ik al aardig wat tijd aan de instellingen gezeten, en al aardig wat fora doorgelezen. Helaas heb ik nog steeds geen geluid op mijn tv.

Iemand toevallig een oplossing? _/-\o_
Hier had ik ook last van. Opgelost middels "eigenschappen voor geluiden.." Tabblad "Spraak" en dan bij "standaardapparaat" extern audio kiezen.... verkeerd gelezen, ik heb hdmi -> hdmi

PSN: TDBtje

• dtjv
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-02-2023
Door een DVI-poort wordt geen audio gestuurd. Zie bijvoorbeeld Wikipedia. Dus wat je van plan was gaat niet werken, sorry...

Edit: TDB, weet je zeker dat je de DVI-output van je videokaart gebruikt om je audio-signaal door te sturen? Lijkt mij toch sterk...

[ Voor 27% gewijzigd door dtjv op 15-01-2009 10:30 ]

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2025

Big Womly

Live forever, or die trying

Je videokaart is gemaakt om beelden te genereren, niet om geluid te produceren. Volgens mij ligt het dan ook daaraan dat je videokaart geen geluid maakt. De connector ondersteund het misschien wel, maar hoeft het daarom niet te transporteren. Je kunt het vergelijken met speakers. Het is niet omdat ze er staan dat ze geluid maken, daarvoor heb je een brongsignaal nodig. Misschien moet je eens zoeken naar een kabel om het signaal van je videokaart te combineren met die van je geluidskaart en die dan te laten samen vloeien in je HDMI kabel.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Verwijderd

Er zijn zeer zeker een aantal videokaarten die via DVi-D naar HDMI audio kunnen uitsturen. Ik heb zelf bv. deze met "HDMI with 5.1 surround sound audio ":
http://www.sapphiretech.c...cts_overview.php?gpid=239
Wat ik ervan begreep is dat de convertor voor DVI-D naar HDMI met geluid echt specifiek voor die videokaart moet zijn. Zo'n convertor zat niet bij mijn kaartje en een korte zoektocht op internet leverde ook niets op. Het werkend krijgen lukte mij tot dusver nog niet.

Verwijderd

Topicstarter
DVD-I is Audio + Video. DVD-D kan alleen video doorsturen.

Ik heb ook geen convertor bij mijn grafische kaart gekregen, wel een blokje voor de omzetting DVI-I -> HDMI, zit hier dan het audio verlies in?

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:38:
DVD-I is Audio + Video. DVD-D kan alleen video doorsturen.

Ik heb ook geen convertor bij mijn grafische kaart gekregen, wel een blokje voor de omzetting DVI-I -> HDMI, zit hier dan het audio verlies in?
DVI-I = Digitaal en Analoog
DVI-A = Analoog
DVI-D = Digitaal

Echter is het wel mogelijk om over bepaalde pins audio mee te sturen.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
DVI transporteert in principe juist geen audio! ATi heeft een truukje om dat wel te doen met 'hun' DVI-HDMI dongle. Voor zover ik weet heeft nVidia dat (nog) niet. Die kaarten moeten een 'echte HDMI uitgang hebben (geen verloopje) of anders moet je het geluid er apart aan toevoegen middels een S/PDIF kabeltje van je geluidskaart naar pinnetjes/stekkertje op je video kaart.

Als de kaart het wel native kan, zul je aparte audio drivers voor het HDMI gedeelte moeten installeren en activeren.

Welk merk/type kaart is het precies eigenlijk?

Verwijderd

Je hebt gelijk, DVI-I heet 't.
Het zou zoiets moeten zijn:
http://www.digicom-it.be/...Q_DVII__HDMI_Adapter.html

Verwijderd

Topicstarter
kaajee schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:41:

Welk merk/type kaart is het precies eigenlijk?
http://www.guru3d.com/art...9600-gt-xxx-512mb-review/

dit is exact dezelfde kaart als ik heb

Denk dat ik dan een kabeltje moet zoeken van SPDIF en DVI samengevoegd naar HDMI
Deze heb ik nu al op het moment achter in mijn DVI-I uitgang zitten. Maar helaas: geen geluid

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 10:50 ]

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:50

TDB

dtjv schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:29:
Door een DVI-poort wordt geen audio gestuurd. Zie bijvoorbeeld Wikipedia. Dus wat je van plan was gaat niet werken, sorry...

Edit: TDB, weet je zeker dat je de DVI-output van je videokaart gebruikt om je audio-signaal door te sturen? Lijkt mij toch sterk...
Je hebt gelijk [te snel gelezen]. Bij mij was het HDMI-HDMI.... |:(

PSN: TDBtje

Verwijderd

Topicstarter
http://www.albatron.com.t...wledge/k_detail.asp?no=41

Zal dit kunnen werken? Dit kabeltje heb ik immers wel bij mijn grafische kaart gekregen!

Verwijderd

Ik had gewoon HDMI naar HDMI en had ook geen geluid uit geen enkele player.
Het lag enerzijds aan de instellingen van je player (bijv VLC waar je in het menu een ander audiokanaal ofzo moest kiezen) en anderzijds aan een vage implementatiebug van of hdmi of vista of de TV, want als ik de kabel er weer in en uit haalde dan deed ie het weer.

Andere dingen waar je op moeten letten in Vista:

- bij afspeelapparaten moet je HDMI of DVI enabled aanzetten en niet alleen je speakers
- als je bovenstaande hebt aangezet moet je je player uitzetten en opnieuw starten, anders hoor je nog niks!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:41
@TS: Ik heb geen idee waar je vandaan haalt dat DVI-I Audio + Video is... Sommige fabrikanten misbruiken weliswaar de DVI connector om met behulp van een DVI > HDMI verloop geluid mee te sturen, maar dat kan net zo goed met DVI-D. En het maakt géén deel uit van de DVI standaard...

De enige juiste conclusie die je kunt trekken is: HDMI = DVI + audio. ;)
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:48:
[...]
Denk dat ik dan een kabeltje moet zoeken van SPDIF en DVI samengevoegd naar HDMI
Dat is helaas niet zo simpel als het lijkt. Je komt dan al snel aan vrij dure convertors.

Is gewoon een los audiokabeltje naar je tv leggen geen optie?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• kaajee
Nou zo simpel is het wel, of kan het zijn!

Je moet even kijken op je videokaart of die voorziet in pinnetje waar je audio (S/PDIF) kunt toevoegen als die er zijn en je hebt een S/PDIF header/pinnetjes op je moederbord (geluidskaart) dan volstaat zo'n kabeltje (of een simpel 'moederbord' kabeltje wat iedere pc bezitter nog wel ergens heeft liggen)

Eigenlijk zou die 'S/PDIF' kabel meegeleverd moeten zijn, als ik bij de specs van de XFX 9600 kaarten kijk:
Package Contents:
S-Video Cable, DVI Adapter, 6 Pin Y Power Cable, DVI to HDMI Adapter, SPDIF Cable

[ Voor 31% gewijzigd door kaajee op 15-01-2009 11:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok ik weet 100% zeker dat mijn videokaart dit pinnetje heeft (kabeltje zit er niet voor niets bij). Alleen weet ik niet zeker of mijn moederbord dit heeft, het is een vrij standaard dell moederbord (weet iemand of dit er standaard opzit?). Kan het nu helaas niet controleren want ik zit op mijn werk. Mijn geluk kennende zal dit wel niet zo zijn en mis ik 1 stom pinnetje, dan wordt het dus nog een losse audio kabel... Vanavond post ik mijn bevindingen.

Wat wel zeker is dat HDMI, DVI veel problemen met zich meebrengt.

Iig ben ik al heel wat opgeschoten in het afgelopen half uurtje! Heel erg bedankt hiervoor allemaal!

Edit
Kaajee: lees 3 berichten boven je bericht :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 11:18 ]

• Scorpio_King
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:16
Ik heb een Ati 4850 en daarmee werkt het probleemloos. Overgangadapter naar HDMI op de DVI uitgang en een HDMI kabel naar de tv. Bij geluidsinstellingen in Vista de HDMI als standaardgeluid selecteren en het werkt probleemloos.

Enige probleem is nog om geluid te krijgen via zowel HDMI als de geluidskaart tegelijkertijd.

• Xander
kaajee schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:11:
Nou zo simpel is het wel, of kan het zijn!
Ik had het nog over een verloopkabel met aan de ene kant een DVI stekker en een SPDIF stekkertje en aan de andere kant een HDMI stekker waar de TS het om 10:48 over had. Daar kun je lang naar zoeken... ;)

De nieuwere post over de SPDIF-header op de videokaart had ik even gemist. :)
Je moet even kijken op je videokaart of die voorziet in pinnetje waar je audio (S/PDIF) kunt toevoegen als die er zijn en je hebt een S/PDIF header/pinnetjes op je moederbord (geluidskaart) dan volstaat zo'n kabeltje (of een simpel 'moederbord' kabeltje wat iedere pc bezitter nog wel ergens heeft liggen)

Eigenlijk zou die 'S/PDIF' kabel meegeleverd moeten zijn, als ik bij de specs van de XFX 9600 kaarten kijk:

[...]
En die zit er dus kennelijk bij. :)

• kaajee
Scorpio_King schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:17:
Ik heb een Ati 4850 en daarmee werkt het probleemloos. Overgangadapter naar HDMI op de DVI uitgang en een HDMI kabel naar de tv. Bij geluidsinstellingen in Vista de HDMI als standaardgeluid selecteren en het werkt probleemloos.

Enige probleem is nog om geluid te krijgen via zowel HDMI als de geluidskaart tegelijkertijd.
Ja en? Het gaat hier niet over een ATi kaart, daarover was al geschreven dat het daar wel kan.....

En tegelijkertijd; tja, dat gaat niet werken, want je hebt het dan over 2 geluidskaarten tegelijk aanspreken (via geluidskaart en via HDMI, is eigenlijk een aparte/2e geluidskaart/chip) en dat kan niet binnen Vista........

En TS: ik vrees ook dat jou Dell niet voorziet in een S/PDIF header. Wellicht een goedkope geluidskaart op te kop tikken die dat wel heeft...........
Op de nVidia manier is het overigens eenvoudiger om dan tegelijk via S/PDIF en analoog een audio signaal uit te sturen, want dan gebruik je feitelijk maar 1 geluidskaart. Onder Vista gaat dit nou juist weer niet, maar XP kan prima tegelijkertijd via S/PDIF als analoog uitsturen (vanaf 1 geluidskaart dan wel te verstaan)......

[ Voor 23% gewijzigd door kaajee op 15-01-2009 12:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
kaajee schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:47:
[...]

En TS: ik vrees ook dat jou Dell niet voorziet in een S/PDIF header. Wellicht een goedkope geluidskaart op te kop tikken die dat wel heeft...........
Daar was ik ook al aan t denken, iemand die een goede kaart weet? Vind het lastig om een site te vinden waarbij gegeven staat dat de geluidskaart een S/PDIF header heeft.

• kaajee
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:42:
[...]

Daar was ik ook al aan t denken, iemand die een goede kaart weet? Vind het lastig om een site te vinden waarbij gegeven staat dat de geluidskaart een S/PDIF header heeft.
Je hoeft niet per se een header te hebben, als je kaart een coaxiale S/PDIF digitale uitgang (aan de achterkant, op de slotplaat) heeft is het ook goed. Alleen moet je dan even een kabeltje fixen met een tulpje aan de ene kant en dan die kabel weer (via een gaatje) terug je kast in loodsen om vervolgens aan je videokaart te prikken....

Deze Sweex volstaat bijv. ook prima (al helemaal met de alternatieve Cmedia bitperfect drivers)

Verwijderd

Topicstarter
Toch besloten om een 2de kabeltje te halen, helaas had mijn moederbord geen S/PDIF header :(

Heb een 5 meter kabeltje gehaald met aan de ene kant een jack plug (pc) en aan de andere kant 2X RCA pluggen (rood en wit) voor de TV.

De HDMI kabel in het HDMI 2 kanaal gestopt en de 2 RCA pluggen in de AUDIO IN (HDMI2) ingangen ernaast.

Na heel veel proberen en instellingen wijzigen lukt het me nog steeds niet om geluid te krijgen op mijn samsung tv (http://www.kieskeurig.nl/.../samsung/le32a558/219743/)

iemand bekend met dit probleem?

• kaajee
Even proberen het probleem te isoleren:
als je de tulpjes aansluit op een andere bron, bijv. een versterker, heb je dan wel geluid?
Een headphone of pc speakertjes aansluiten op dezelfde mini0jack uitgang van je pc; wel/geen geluid?
Andere weergever (Windows standaard geluidjes/mp3) eens proberen.

Als je dan (ook) geen geluid hebt, ligt het aan je PC settings, dan in de Windows mixer gaan kijken of de juiste geluidskaart gekozen is en of er niets gemute staat.

Evt. naar je tv en daar op de audio in (tulpjes) een andere bron aansluiten, bijv. een MP3 speler, hoor je dan wel het geluid van de MP3 speler via je tv?

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal geprobeerd, ben erachter gekomen dat veel andere mensen dit probleem hebben. Het ligt aan je nvidia drivers.

check hier voor meer informatie.

Er bestaat een fix maar dit doet je drivers en refresh rate niet ten goede.

Dus toch maar het kabeltje terugbrengen en een geluidskaartje kopen met een SPDIF header :/

• Xander
Vreemd verhaal, maar in dat topic wordt wel een logische conclusie getrokken: Je TV negeert de analoge audio-input als hij denkt dat er geluid meekomt over de HDMI-aansluiting.

Kun je die analoge input niet op een of andere manier forceren in het setup-menu van je tv?

• kaajee
Allemaal geprobeerd?
Maar bij welke situatie had je dan wel geluid en bij welke niet? Of had je nergens geluid wanneer je HDMI aangesloten hebt? Dus geen analoog geluid uit je PC (geluidskaart) wanneer de HDMI plug in je pc zit?

Verwijderd

Topicstarter
kaajee schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:07:
Allemaal geprobeerd?
Maar bij welke situatie had je dan wel geluid en bij welke niet? Of had je nergens geluid wanneer je HDMI aangesloten hebt? Dus geen analoog geluid uit je PC (geluidskaart) wanneer de HDMI plug in je pc zit?
alleen als beide kabels zijn ingestoken, valt de audio weg ja :(

apart doet die het wel...

ik heb al een hele middag op internet rondgezocht voor een oplossing, maar volgens mij is dit niet te "forceren"

• kaajee
Welke geluidskaart (of moederbord met onboard audio) heb je eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
kaajee schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:25:
Welke geluidskaart (of moederbord met onboard audio) heb je eigenlijk?
Board: Dell Inc. 0RY206
Serial Number: ..CN6986178809F0.
Bus Clock: 200 megahertz
BIOS: Dell Inc. 1.0.9 01/09/2008

Dit is alle gegevens die ik over mijn moederbord/geluidskaart kan vinden. Ik heb Realtek HD audio erop staan:

Versie van audiostuurprogramma: 6.0.1.5680
Versie van Direct X: 10.0
Audiobesturing: HD audio
Audio codec: ALC888

Krijg nog steeds geen geluid op de tv :( :( :( Als ik de RCA pinnetjes in bv de component poort doe krijg ik wel geluid op de tv, maar zodra ik ze combineer met de hdmi kabel krijg ik geen geluid. Ga nu is in de bios kijken of mijn videokaart dit blokkeert... Elke suggestie is welkom.

*edit*
gekeken in de bios en daar staan HD audio ook gewoon enabled...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 21:52 ]

• Xander
Kun je misschien een goede foto maken van het moederbord, tegen de achterkant van de PC rondom de insteeksloten? Dit gebied dus:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mJTKMAEYmtI9xeKhRHegOvTK/full.jpg

Het is natuurlijk niet uitgesloten dat er een SPDIF-header op je moederbord zit, het is alleen wat lastig zoeken bij zo'n OEM-bord zonder documentatie. Ik zou zo'n header iig in dit gebied zoeken, anders langs de onderrand van het bord.

Verder, heb je geen SPDIF-aansluiting op het achterpaneel?

[ Voor 4% gewijzigd door Xander op 17-01-2009 22:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Xander schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 22:19:
Kun je misschien een goede foto maken van het moederbord, tegen de achterkant van de PC rondom de insteeksloten? Dit gebied dus:

[afbeelding]

Het is natuurlijk niet uitgesloten dat er een SPDIF-header op je moederbord zit, het is alleen wat lastig zoeken bij zo'n OEM-bord zonder documentatie. Ik zou zo'n header iig in dit gebied zoeken, anders langs de onderrand van het bord.

Verder, heb je geen SPDIF-aansluiting op het achterpaneel?
Ik weet zeker dat ik geen SPDIF header heb :( Heb namelijk een oude kapotte pc uit de garage uiteen gehaald en daar had ik de SPDIF header binnen 2 seconden gevonden. Helaas heeft 30 minuten kijken op mijn dell moederbortje niet geholpen :( Een SPDIF aansluiting heb ik wel op het achterpaneel alleen heb ik geen kabeltje dat hiervan naar mijn moederbord kan lopen. Ben wel al de stad ingeweest maar die is nergens te verkrijgen (denk aan handyman, dynabyte etcetera). Ga binnenkort toch dan maar een geluidskaart kopen, want met de audio kabel lukt het me echt niet :( Nog suggesties iemand?

• kaajee
Nee de kans dat zo'n Dell OEM board voorziet in een S/PDIF aansluiting is minimaal/nihil.......helaas.....

Maar je zegt wel dat je een S/PDIF aansluiting op het achterpaneel hebt........hoe zit dit dan? Waar komt die vandaan?
Kun je daar eens een fotootje van plaatsen? Welk type Dell computer heb je eigenlijk, een Dell Inspiron 531?

En wat voor kabeltje denk je dan eigenlijk nodig te hebben?

Verwijderd

Topicstarter
kaajee schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:32:
Nee de kans dat zo'n Dell OEM board voorziet in een S/PDIF aansluiting is minimaal/nihil.......helaas.....

Maar je zegt wel dat je een S/PDIF aansluiting op het achterpaneel hebt........hoe zit dit dan? Waar komt die vandaan?
Kun je daar eens een fotootje van plaatsen? Welk type Dell computer heb je eigenlijk, een Dell Inspiron 531?

En wat voor kabeltje denk je dan eigenlijk nodig te hebben?
er zitten 6 pluggen voor audio achterop mijn pc, 3 voor analoog geluid en 3 voor digitaal als ik het goed heb. Ik heb een Dell Inspiron 531 ja. ik had een kabeltje gezien die van SPDIF Out omgezet werd in zon 2 pin ingangetje voor in de grafische kaart. Helaas is die nergens te verkrijgen.

Ondertussen is het me iig wel gelukt om analoge audio naar de tv te krijgen via deze oplossing! Nogmaals bedankt voor alle hulp, ik ga nu na een dikke week genieten van een film op de TV >:) >:) >:)

• kaajee
Maar aan zo'n kabeltje heb je toch niets, want je computer heeft geen SPDIF uitgang, ook niet aan de achterzijde. Dat ding voorziet gewoon niet in een digitale audio uitvoer, punt. Dus is een aparte geluidskaart je enige optie.

Mooi dat je nu wel analoog geluid hebt in ieder geval.............

• Master_SplinteR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-03-2025
Ik heb een XFX 980 GT, maar die doet het ook niet goed. had eerst een 7600GT en die deed het perfect video en audio allebei apart met Jack naar RCA en DVI naar HDMI kabels. maar de nieuwe 9800GT stuurt inderdaad HD signaal dus me TV (Ook samsung 32 inch met RCA naast HDMI poort) maar nu vroeg ik me af of iemand misschien een oplossing heeft of mij kan vertellen hoe ik het moet aansluiten met welke kabels.

Ik heb nu op mijn moeder bord een XFX 9800GT XXX en Asus Xonar Essence STX (Met intere SP-DIF OUT) ik heb de Interne SP-DIF OUT met de Interno SP-DIF IN van de Videokaart verbonden, en heb waarschijnlijk een kabel die geen Audio over DVI naar HDMI ondersteunt (merkloze 5 meter DVI naar HDMI kabel) maar welke kabel of Adapter / converter kan ik kopen voor mijn video kaart. volgens Asus support heb ik het goed aangesloten en moet het geluid perfect over gezonden worden naar videokaart en volgend XFX helpdesk moet ik een adpater kopen, maar ze weten zelf niet welke maar ze zeggen dat elke het ondersteunt. maar ik daar mijn twijfels over, support van XFX is niet bepaald geweldig namelijk. heb er al meer dan 2 weken contact mee om probleem duidelijk temaken.

• kaajee
Wellicht deze FAQ even lezen en DLP Hotfix installeren........

• Master_SplinteR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-03-2025
Maar wat is juist wil is van de Videokaart 1 Kabel naar me TV met Video En Audio, ik weet allen niet welke adapters/kabels ik er voor nodig heb. een DVI-I adapter naar HDMI?

http://www.evga.com/produ...130-01&family=Accessories

deze heb ik dus nodig. maar waar valt dit in nederland te kopen? heeft iemand een idee of tip of ervaring?

[ Voor 35% gewijzigd door Master_SplinteR op 22-06-2009 14:06 ]

• kaajee
Dit zou em moeten zijn, aangezien Point of View volgens mij alleen maar nVidia kaarten maakt/verkoopt.

Verwijderd

Ik heb Windows 7 RC geinstalleerd op mijn Studio 17 en al mijn hdmi-problemen bij het aansluiten op de tv zijn verdwenen!

Dus zeker de moeite waard om te proberen als de problemen aan blijven houden :)
Pagina: 1