Toon posts:

OGR probleem met 466 en Whistler 2416 Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren Whistler Professional build 2416 geinstalleerd op mijn BP6 met dual celeron, ook meteen natuurlijk het koetje geinstalleerd.

Het probleem is nu dat OGR stubs worden afgebroken als ik een -update doe terwijl er wat in de buff-out staat (RC5 of OGR). Hij zegt gewoon netjes OGR completed, maar de stubs zijn dan bv 100 MNodes groot (is wel erg klein). Ook crashed ie wel eens tijdens een buffer update

Ik heb ze naar mijn proxy gestuurd en staan daar ook netjes in de ppogrout maar ze staan niet vermeld in de logs.

Is dit een bekend probleem?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

466 heeft nogal wat bugs, misschien moet je 465a eens proberen (de vorige versie). Scheelt niks in snelheid verder.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 februari 2001 12:31 schreef wildhagen het volgende:
466 heeft nogal wat bugs, misschien moet je 465a eens proberen (de vorige versie). Scheelt niks in snelheid verder.
Ik heb even in de buglist gekeken en het is dus een bekend probleem. Ook stopt een van de 2 processors ermee na een flush....

Maar het maakt niet zoveel meer uit want distributed heeft alles na 463b teruggetrokken.....

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

gathering.tweakers.net/showtopic.php/133518

hint :7
:(:(:( stomme downgrade

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."