Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office 2003-2007] Disabled items functie uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

• ugo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-12-2009
Hoi,
Is er een manier om deze disabled items functie in Word/Excel uit te schakelen?
Ik bedoel de functie waar je documenten of spreadsheets via "Help"->"About Microsoft Office Product"-> "Disabled items..." .

Waarom? Ik heb een applicatie die documenten gaat ophalen en deze converteerd naar PDF (simpel uitgelegd). Deze applicatie heeft Word nodig om deze .doc bestanden in te lezen. Wanneer een bestand er nu in slaagt om Word of Excel onderuit te laten gaan, en je probeert ditzelfde document opnieuw te openen, dan krijg je een prompt "The document whatever.doc caused a serious error the
last time it was opened. Do you want to continue?"
Nu kan ik ja of nee kiezen, maar mijn geautomatiseerd systeem ... stopt volledig.

Weet iemand een manier om dit te voorkomen?
Ik wil helemaal geen prompt, gewoon openen die handel, gaat het weer mis... pech.

Verwijderd

vziw kan het niet uitgeschakeld worden.
de registersleutels kunnen echter wel opgespoord & eventueel gewist worden door je geautomatiseerd systeem waarmee je dus voorkomt dat het vastloopt op deze melding.
misschien dat het geautomatiseerd instantieren (createobject) van word ook deze detectie negeert.