IIyama Vision Master Pro 454

Pagina: 1
Acties:

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Topicstarter
Ik heb al enkele jaren een IIyama Vision Master Pro 454, 19" CRT monitor. Ik ben er altijd heel blij mee geweest, want hoewel het een enorm bakbeest op je bureau is, geeft ie wel prima beeld met goede refreshrates.
De laatste dagen geeft hij echter problemen: wanneer ik gewoon in windows iets aan het doen ben, 'knalt' ie naar stand-by. Het groene lampje wordt dan oranje, en het beeld knipt uit.

Dit is ontzettend vervelend. Terwijl ik dit tiep gebeurt het weer! Godverdetering. Als ik de monitor uit doe, en dan weer aan, dan doet hij weer even, maar dat duurt niet lang. Kniop,.. Gaat ie weer.

Ik tiep de rest van deze post blind, omdat ik er heel erg klaar mee ben. Mijn excuses voor eventuele spelfouten. Ik heb gemerkt dat het pas begint te gebeuren na een minuut o f10, en dan bezig blijft. Ook merk ik dat hij op lagere resoluties en refresh rates dit probleem minder snel en minder vaak vertoont. Weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• BoAC
  • Laatst online: 21:09

BoAC

Memento mori

Ik denk dat je voeding van je monitor versleten is.

Je kunt je monitor gewoon door IIyama Nederland op laten halen en laten repareren tegen normale kosten (als hij al uit de garantie is natuurlijk).

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Dit probleem doet zich afaik voor bij de hele 45x serie. Nu weet ik niet hoe oud die van jou is, maar mijn 451 is inmiddels 8,5 jaar oud en heeft hier 'af en toe' ook last van. Het is in ieder geval een oudersdomkwaaltje. Als het bij jou erg vaak voorkomt kun je inderdaad het beste contact op nemen met Iiyama.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Topicstarter
BoAC schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 08:29:
Ik denk dat je voeding van je monitor versleten is.

Je kunt je monitor gewoon door IIyama Nederland op laten halen en laten repareren tegen normale kosten (als hij al uit de garantie is natuurlijk).
Ik denk wel dat hij al uit de garantie is. Weet je toevallig aan wat voor kosten ik denken moet?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• BoAC
  • Laatst online: 21:09

BoAC

Memento mori

Mas- schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:43:
[...]

Ik denk wel dat hij al uit de garantie is. Weet je toevallig aan wat voor kosten ik denken moet?
Je kan gewoon met IIyama contact opnemen om dat te weten te komen :)

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-04 08:43
Mas- schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:43:
[...]

Voor 25 euries mag je mijn 454 komen ophalen :)
Is een exemplaar uit 2003 en heeft niet echt veel aangestaan de laatste 4 jaar, weinig aan toe gekomen ivm werk/kids... Heb nu een 24" TFT met IPS panel (HP2475w), bevalt ook erg goed btw
Modbreak:V&A zaken graag op V&A houden :o

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 17-01-2009 00:22 ]

Pagina: 1