Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik heb een Navigatie van het Merk Hannspree, ik dacht laat me er de software van TomTom op zetten.
Dit is dus niet gelukt, en ben ik in het besturingssysteem gaan zoeken ( WinCe 5 Core). Ergens in de root stond Restore waar ik kon kiezen uit 2 opties. SD geheugen en Flashgeheugen
Ik heb namelijk Flashgeheugen geformateerd en vervolgens mijn navigatie gereset.
Nu doet hij niets meer, ook krijg ik geen verbinding meer met Activesync.

Kan iemand mij a.u.b helpen hoe ik weer verbinden krijg met mijn navigatie of kan ik hem alleen nog maar gebruiken als onderzettertje.

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Ik denk dat je dan eerst weer de software van je HG01 - flashgeheugen opnieuw moet laden.
Geen recovery cd gekregen bij aankoop, of misschien dat je dit nog kunt downloden van
de fabrikant site.

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Dat zal lastig worden. Zonder ActiveSync is ook een restore lastig. Hoe krijg je de software op het device?

Ik vermoed dat dit inderdaad een gevalletje onderzetter is. Volgende keer een echte TomTom kopen? Die hebben namelijk geen Windows CE, en dus geen ActiveSync, en die kun je recoveren met een simpele restore van je backup.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb de titel gefixed: ' [Hannspree] PND geformatteerd, alles kwijt. Wat nu?', dat dekt de lading wat beter. :)

Geef, indien nog relevant, aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||