Ik ben van plan een Sharp XVC20E LCD projector te kopen maar ik vraag me een aantal dingen af. 1. Ik heb grote ramen in mijn kamer dus er schijnt veel licht naar binnen heeft dit effect op het beeldkwaliteit ? 2. Kan je na een tijdje "last" (hoofdpijn of zo)krijgen van de lichtstralingen van zo een projector ? 3. Kan ik mijn DVD speler erop sluiten ?
heb je het nou over een beamer?
dan is het dacht ik
1: ja!
2: nee. tis net een bioscoop scherm dan
3: vaak wel. maar dat moet je even uitzoken
dan is het dacht ik
1: ja!
2: nee. tis net een bioscoop scherm dan
3: vaak wel. maar dat moet je even uitzoken
Ik heb een speciaal scherm gekocht (kost wel 1400,-
)wat alleen het licht wat er recht op geprojecteerd wordt laat zien (werkt voor ± 90%). Als de ramen niet geblindeerd zijn en de zon schijnt niet recht naar binnen kan ik goed kijken op het scherm
Ik heb op mijn beamer (Sharp) een aantal in gangen zitten nl. 1x VGA, 2xS-VHS, 2xTulp en 1 scart. Dit zijn (muv de scart) vrij standaard ingangen dus een DVD moet zeker passen.
Ik heb op mijn beamer (Sharp) een aantal in gangen zitten nl. 1x VGA, 2xS-VHS, 2xTulp en 1 scart. Dit zijn (muv de scart) vrij standaard ingangen dus een DVD moet zeker passen.
Mmmm...Op zondag 25 februari 2001 12:40 schreef Heretic het volgende:
Ik heb een speciaal scherm gekocht (kost wel 1400,-)wat alleen het licht wat er recht op geprojecteerd wordt laat zien (werkt voor ± 90%). Als de ramen niet geblindeerd zijn en de zon schijnt niet recht naar binnen kan ik goed kijken op het scherm
Let bij de aanschaf van je beamer gewoon goed op de licht sterkte (ANSI lumen) wat zo een ding produceert. Ik ken die XVC20E niet, maar als het zo een ruk apparaat met een paar honderd Lux is, dan mag je alvast hele dikke gordijnen gaan aanschaffen.
Hmmm, ff op de Sharp Site gekeken, maar de jouwe staat er niet tussen
Hmmm, ff op de Sharp Site gekeken, maar de jouwe staat er niet tussen
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Het probleem van lichtinval (grote ramen) hangt af van hoe sterk de lamp is... Dat wordt gemeten in ansi lunen, dat loopt van 150 voor de allerlaagsten tot >1000 voor de duurdere modellen. Die laatsten kun je ook bij daglicht gebruiken, natuurlijk blijft het in een verduisterde kamer altijd beter beeld geven, vooral voor het bioscoop effect wel tof...
De meeste beamers hebben een s-video ingang, sommigen ook scart/tulp/whatever... Daar moet je effe voor in de specs kijken...
Wat was de derde vraag ook al weer?
De meeste beamers hebben een s-video ingang, sommigen ook scart/tulp/whatever... Daar moet je effe voor in de specs kijken...
Wat was de derde vraag ook al weer?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1