Ik wil graag mijn bod intrekken van deze advertentie: AMD Athlon 64 X2 4800+ aangeboden
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
Anoniem: 69767
Een bod is volgens de Algemene Voorwaarden van Vraag & Aanbod in beginsel niet bindend:bcastelijns schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:45:
Ik wil graag mijn bod intrekken van deze advertentie: AMD Athlon 64 X2 4800+ aangeboden
Bij voorbaat dank
Dus strikt noodzakelijk om te voorkomen dat je het ongewild moet kopen hoeft intrekking dus niet. Dus maak je geen zorgen dat je er straks aan vast zitEen bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 15-01-2009 00:42 ]
Waarom zou iemand zijn/haar bod verwijderd willen hebben als iemand al hoger heeft geboden?Jejking schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 14:50:
...
PS: zou ik wel het hoogste bod als onverwijderbaar instellen om te voorkomen dat iemand twee biedingen achter elkaar zet om vlak voor het einde z'n hoogste onmogelijke te verwijderen en daarna te winnen.
☻/
/▌
/ \
Dat is niet echt constructief op deze toon? Maar je mening is nu duidelijk en je idee zal worden meegenomen en afgewogen tijdens het brainstormen over hoe V&A nog beter kan worden gemaakthet is echt walgelijk slecht geregeld
☻/
/▌
/ \
Dat staat er (volgens mij niet)Kixtart schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:39:
Dat snap ik, maar verwijderen wordt geblokkeerd bij de hoogste bieder, dan is er toch ook gewoon geen reden om een bod te verwijderen? Waarom zou een bod weg moeten als al iemand anders hoger heeft geboden?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Samsung R710 Q9000 geforce 130m
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq