Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Linksys PCMCIA kaart herkent geen netwerken

Pagina: 1
Acties:

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

Topicstarter
Mijn vriendin wilde graag voor haar opleiding weer een laptop hebben om wat opdrachten op te schrijven en soms eens wat internetten. Ik heb dus mijn oude laptop helemaal opnieuw geformatteerd, en windows opnieuw geinstalleerd. Werkt weer supersnel :)

Nou is het een wat ouder systeempje (Celeron800, draaiend op windows ME) maar hij zou voor bovenstaande redelijk moeten voldoen dacht ik zo. Het systeem heeft altijd keurig gedraaid op ons netwerk hier thuis, bestaande uit een Linksys router. De laptop zelf maakt gebruik van een Linksys WPC54G, en dit heeft altijd prima gewerkt!

MAAR nu dus niet meer.. Ik heb de kaart geinstalleerd met verschillende versies van drivers die ik op de site van Linksys heb gedownload. Alleen geen ervan werkt, want ik krijg het netwerk niet aan de gang. Het systeem geeft aan dat alles werkt, alleen kan ik geen netwerken vinden!

Iemand een idee wat ik kan proberen?

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..