Toon posts:

Webwinkel - Activatiesleutels

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jullie kennen het systeem allemaal wel, je koopt een key van bijvoorbeeld Office en hij wordt automatisch na je gemailed na betaling, bijvoorbeeld via IDEAL.

Heeft er iemand ervaring met bedrijven of programma's die zoiets kunnen leveren.

Ik heb al naar veel webwinkels gekeken maar deze ondersteuning ben ik op dit moment nog niet tegengekomen.

ShopFactory vond ik zelf wel duidelijk maar zit helaas niet in hun applicatie.

Het moet dus mogelijk zijn voor klanten om een product te selecteren en dit af te rekeken, de code zal dan automatisch naar hun worden toegemailed.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:25
Van de pagina van Ideal zelf:
# Nadat de (virtuele) winkelwagen door uw klant is gevuld, kiest de koper iDEAL als betaalmethode via de speciale iDEAL-betaalknop op uw website.
# Uw klant selecteert zijn eigen bank en komt vervolgens terecht in zijn vertrouwde internetbankieromgeving om de betaling goed te keuren.
# Binnen een paar seconden nadat een consument de betaling heeft goedgekeurd, is de betaling ook bij u bekend.
Dus blijkbaar word je automatisch op de hoogte gesteld van de bestelling. Daarop kan je dan actie ondernemen.

Edit: Neem anders deze even door: http://www.rabobank.nl/im...ng_ideal_lite_2966321.pdf

Edit 2: Je moet voor Ideal een 'URLsuccess' opgeven. Als een bezoeker op deze pagina komt dan is de ideal betaling succesvol verlopen en kan je actie ondernemen door bijvoorbeeld de key te mailen.

[ Voor 20% gewijzigd door MuddyMagical op 14-01-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Share It van Digital River al tegengekomen op je zoektocht?
Kan in het nederlands ingesteld worden en accepteert ook iDeal e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet wat dit met WEB van doen heeft :? (Waar hoort mijn topic?)

Hier in WEB (en in de Devschuur) hebben we het over zélf programmeren en dus zélf maken. Kant-en-klare oplossingen zoeken kun je prima met Google ;) Daarbij is WEB bedoeld voor client-side zaken; waar je nu naar op zoek bent vereist server-side zaken (edusch PRG)

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 14-01-2009 22:03 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.