Chronicles of Riddick - Assault on Dark Athena

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
reviews: The Chronicles of Riddick - Assault on Dark Athena

Noem mij een zeur, maar is dit een review of een preview? Dit is nu wat onduidelijk voor mij.
Als het een review is, mist het cijfer en anders zou het handig zijn, om er Preview: als prefix in de titel te zetten.

Just my 2 cents.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:23

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Aan het einde van de eerste alinea staat er dit:
Tweakers.net zag een presentatie van het spel, tijdens het persevenement Atari Live.
Lijkt mij duidelijk dat het om een preview gaat. Neemt niet weg dat het ietsje duidelijker had gekund :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:58
Een gamereview heeft altijd een cijfer, you do the rest of the math ;)

The devil is in the details.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Hahn schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:07:
Een gamereview heeft altijd een cijfer, you do the rest of the math ;)
Mja, dat is ook logisch. Maar dan zou het wel handig zijn, als er aangegeven word dat het een preview betreft. Want nu is dat niet geheel duidelijk en dacht ik (in eerste instantie) dat het een review betrof.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

GJtje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:46:
[...]
Mja, dat is ook logisch. Maar dan zou het wel handig zijn, als er aangegeven word dat het een preview betreft. Want nu is dat niet geheel duidelijk en dacht ik (in eerste instantie) dat het een review betrof.
Overigens stond het ook in de FPA (dat grote blok op de frontpage) dat het een preview betrof:
16:54 - Het spel The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay maakte eind 2004 grote indruk. Inmiddels is het ruim vier jaar later, en eindelijk is het vervolg aanstaande. Een preview van Assault on Dark Athena. »
Neemt niet weg dat ik het met je eens ben dat het nog wel ietsjes meer duidelijker zou kunnen :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Erkens schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:49:
Overigens stond het ook in de FPA (dat grote blok op de frontpage) dat het een preview betrof
Maar niet iedereen leest de FPA (volledig). Zo ook ik dus.

• Bazzargh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-02 15:24
Doorgaans melden we in de kop van een (p)review of het om een review dan wel preview gaat. Door de lengte van de titel van deze game ging dat hier niet, want dan zou de kop zich over twee regels uitstrekken, wat niet alleen erg lelijk maar ook erg onhandig is, omdat dat ruimte af zou snoepen van de fpa-tekst.
Zoals gemeld: in de laatste regel staat expliciet dat het om een preview gaat, en ook in de eerste alinea van het artikel wordt dat nog eens duidelijk gemaakt.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Oke, duidelijk. Nu snap ik waarom er gekozen is om het zo te laten. En begrijpelijk.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Toch nog even een berichtje.

Ik vond het al vreemd dat Erkens wist te vertellen dat het in de FPA stond omtrent de preview.
Nou heb ik net nogmaals gekeken en ik zie dit:

Afbeeldingslocatie: http://xs135.xs.to/xs135/09035/riddick698.jpg

Vandaar dat ik niet wist dat het een preview betrof. De resolutie die ik van af deze plek draai is 1280*1024 en bekijk t.net altijd fullscreen.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 16-01-2009 12:51 ]

• Hahn
Dat komt waarschijnlijk omdat je een ander lettertype gebruikt, die groter is dan de standaard T.net-lettertype. Daar heb ik namelijk ook 'last' van.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Hahn schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:41:
Dat komt waarschijnlijk omdat je een ander lettertype gebruikt, die groter is dan de standaard T.net-lettertype. Daar heb ik namelijk ook 'last' van.
Nee, ik heb geen groter lettertype dan normaal. Wel heb ik via custom CSS het lettertype op Tahoma staan, dat vind ik fijner lezen. Maar met de grootte van de tekst heb ik niks gedaan.

Ik zal is kijken hoe het er uit ziet als ik custom CSS qua font even uit zet.

EDIT:
Inderdaad, het lag aan mijn custom CSS en het font tahoma. Heb het uit staan, nu staat het idd volledig er in.

Dus loze melding, sorry jongens :$

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 16-01-2009 12:54 ]

• Hahn
Ik heb het ook niet over lettergrootte, maar over lettertype, niet elk lettertype heeft even grote letters. Ik heb alles op Verdana ingesteld en dat zorgt er ook voor dat FPA-teksten net buiten beeld vallen. Als je die CSS uitzet is het gewoon goed waarschijnlijk.

Pagina: 1