MARMITEK + goed zuigen?

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Topicstarter
Hebvandaag een marmitek gigaset30 gekocht, die audio en video draadloos door het huis verzend. Echt zwaar waardeloos is dat ding! Steeds kleine storingen, knipperingen in beeld, slechte geluidskwaleit etc.
Zelfs als ik de magnetron aanzet valt de tv gewoon weg!

beetje belachelijk voor bijna 400 ballen...

Iemand ervaring met dat speelgoed?

Een heel groot en stoer systeem.

Verwijderd

daar kan ik je niet op antwoorden, maar ik was van plan ook zo iets aan te kopen bij http://www.twc.be . die hebben een cablesender(deze is met tuner+afstandbediening erbij) en de wavecom. en nog vele andere prod. welke van marmitec heb jij.? moet je die aan de tv/video hangen(zoals wavecom en dan kijk je vanaf een andere tv via het videokanaal)? of zo een als de cablesender die je installeert bij de hoofd van de kabelingang plaatst zodat je op welk tv danook op iedere zender kan kijken zonder dat een hoofd tv aanstaat.
Hebben ze geen forum bij marmitek om je vraag te stellen? Bij twc wel.
Ik hoop voor je dat je er uit komt.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb de GigaVideo 120, de voorloper van de 30. Die werkt fantastisch, en ik heb tot nu toen nog geen klachten over de 30 gehoord, terwijl we er toch vrij veel verkopen.

Verwijderd

Ik heb ook zo'n setje, ik gebruik hem alleen voor het verzenden van audio (cd+tuner naar extra versterker). Dit gaat door twee muren heen en het werkt perfect. Ik heb hem ook even geprobeerd voor video en dat ging ook prima.

Het blijft natuurlijke een draadloze verbinding en een magnetron is daarvoor niet echt bevordelijk.
Beide apparaten zitten rond dezelfde frequentie, dus vette interferentie (mijn magnetron 2450 MHz, terwijl de Gigaset30 op 2.4 GHz werkt)

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Topicstarter
Gaat hier door een plafond en een muur heen...denk ik zo ongeveer. Heb net nog ff getest en ging wel goed, maar zal em morgen ff aan een BIG test onderwerpen.

tnx for the support..

Een heel groot en stoer systeem.