Ik weet het volgende is niet moeilijk, maar ergens zit ik ernaast:
ik ben tamelijk newbie in CVS
situatie:
I heb een cvsd server op Ubuntu draaien, welke mijn VB code beheert
Probleem:
De meeste projecten gebruiken uiterst gebruikelijke klasses (opgeslagen in directory "commonclass_directory").
Ik weet dat ik het ampersand(&) teken in de modules file hiervoor kan gebruiken, maar hoe zorg ik ervoor dat de "commonclass_directory" niet in de top van het project terecht komt? Ik moet die "commonclass_directory"in een sub directory van het project hebben alwaar VB hem verwacht.
Ik heb all combo's van -d of -a 's gebruikt als optie, en kwam aardig ver:
Twee algemene projecten uitchecken (beide de commonclass gebruikend) werkt prima, maar een verandering in het ene project committen eindigt met de melding:
"cvs commit: Up-to-date check failed for `commonclass_directory/commonclass.vb'
cvs [commit aborted]: correct above errors first!"
(eerst updaten geeft : "cvs update: conflict: `commonclass_directory/commonclass.vb' is modified but no longer in the repository")
Ik heb uw hulp nodig! (overal waar er hulp stond over de -a en -d optie noemen deze opties fftjes tussendoor als waren ze niet moeilijk in gebruik)
Hieronder een kleine verduidelijking (koos cmd tag voor equal spaced chars):
Ik wil natuurlijk veranderingen kunnen updaten en committen in the commonclass_directory naar vrije wil.
ik ben tamelijk newbie in CVS
situatie:
I heb een cvsd server op Ubuntu draaien, welke mijn VB code beheert
Probleem:
De meeste projecten gebruiken uiterst gebruikelijke klasses (opgeslagen in directory "commonclass_directory").
Ik weet dat ik het ampersand(&) teken in de modules file hiervoor kan gebruiken, maar hoe zorg ik ervoor dat de "commonclass_directory" niet in de top van het project terecht komt? Ik moet die "commonclass_directory"in een sub directory van het project hebben alwaar VB hem verwacht.
Ik heb all combo's van -d of -a 's gebruikt als optie, en kwam aardig ver:
Twee algemene projecten uitchecken (beide de commonclass gebruikend) werkt prima, maar een verandering in het ene project committen eindigt met de melding:
"cvs commit: Up-to-date check failed for `commonclass_directory/commonclass.vb'
cvs [commit aborted]: correct above errors first!"
(eerst updaten geeft : "cvs update: conflict: `commonclass_directory/commonclass.vb' is modified but no longer in the repository")
Ik heb uw hulp nodig! (overal waar er hulp stond over de -a en -d optie noemen deze opties fftjes tussendoor als waren ze niet moeilijk in gebruik)
Hieronder een kleine verduidelijking (koos cmd tag voor equal spaced chars):
General_Project1
|
+-- Some_sub_dir1
|
+--commonclass_directory
|
+-some_subsubdir1
General_Project2
|
+-- Some_sub_dir2
|
+--commonclass_directory
|
+-some_subsubdir2
Ik wil natuurlijk veranderingen kunnen updaten en committen in the commonclass_directory naar vrije wil.
[ Voor 3% gewijzigd door Duim op 15-01-2009 12:13 . Reden: spel vaut ]