Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In mijn HTPC heb ik het volgende moederbord GA-MA78GM-S2H. de s/pdif uitgang werkt hier niet van. HDMI werkt wel via de TV. S/pdif heeft gewerkt maar viel één eens weg en is niet meer terug te krijgen. JVC gebeld voor de versterkker instellingen en deze zijn goed.

Er wordt gezegd dat een een update van de bios of audio voldoende is. Is dit waar.

Wie o wie kan mij helpen.

mvg

Eric Rolefes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:24
Komt er een rood licht uit die aansluiting? Heb je de S/PDIF niet heel toevallig softwarematig (onbewust) uitschakeld?

[ Voor 6% gewijzigd door Mawlana op 14-01-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er komt een rood licht uit de aansluiting en software veranderd en hij doet het nu in de windowsmediaplayer, het programma wat ik gebruik om af te spelen is zelf media Portal ipv MCE XP en daar doet hij het niet in. Nog wat ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chone
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-02 23:13
Installeer ac3filter of ffdshow en gebruik die om je audio door te geven naar spdif.

Wel moet ik erbij zeggen dat ik niet zeker weet of Media Portal gebruik maakt van directshow filters, maar ik zou zeggen van wel.

Are there any experienced suicide bombers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beiden bedankt voor de tips, het werkt weer naar behoren. Enig idee hoe je een kopie van een blue ray afspeelt dus geen MKV maar een volledige kopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het bestand type is dan bdmv, via power dvd 7.3 moeten deze het doen maar deze doen het niet. Welke map dien je te gebruiken en zijn er nog andere mogelijkheden.
Pagina: 1