Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows versie veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een dilemma,

ik heb een laptop gekocht een aantal weken geleden. Bij deze laptop was standaard vista bij geleverd op een partitie van de laptop. Helaas heb ik geen 1 cd/dvd erbij gekregen met drivers etc. Nu was mijn vraag is het toch mogelijk om Windows XP op de laptop te installeren ipv vista omdat ik zelf niet zo kapot ben van vista en omdat vista meer gebruikt om alleen wat mooier uit te zien.

Op de HP pagina heb ik al gekeken of daar drivers te vinden waren voor xp en het enigste wat ik vind zijn alleen voor het toetsenbord en een hp update software.

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Laptop: Compaq Presario CQ70-140ED notebook pc

Alvast bedankt

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je iets beter je best doet door de Forum Search te gebruiken kom je een heleboel topics tegen die met Vista terug naar XP te maken hebben.

Misschien doe je er verstandig aan om die eerst eens door te neuzen, zodat je tenminste gericht aan de gang kan :)
Nu blijft het met algemene vaagheden, en daar hebben we al genoeg topics van gezien.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.