Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logoff melding Gmail in Firefox?

Pagina: 1
Acties:

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:16

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Goedemiddag allen,

Ik krijg sinds vandaag de volgende melding in Firefox als ik uitlog van Gmail.

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/5360/gmailloguitberichteu4.jpg

Ik heb hetzelfde ook al getest in Internet Explorer maar daar krijg ik de melding niet.
Verder gaat alles gewoon goed, inloggen werkt en met uitloggen krijg ik deze melding, als ik daarna weer in en uitlog krijg ik de melding niet.

Ik post het even omdat ik het Nederlands nogal gebrekkig vind vandaar. Hebben meer mensen hier misschien last van?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

- In een tabblad zelfde account open?
- Wat gebeurd er als je je ww wijzigt?

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:32

EnnaN

Toys in the attic

Is er dan zoveel mis met het nederlands? "deze account" vind ik ook raar klinken, maar "het account" (wat "dit account zou oplevern) is wat anders dan een email-account: die heet jammer genoeg "de account", en dan wordt het "deze account"...

verder zie ik redelijke tekst....

sig

Verwijderd

Cookies en rommel verwijderen?

Ik krijg de melding ook als ik 2x firefox open heb (en ook bij 1 firefox en 2 tabs met gmail). In 1 van de vensters uitloggen en ga bijvoorbeeld naar instellingen in het venster dat nog niet uitgelogged is/was en je krijgt deze melding.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8bCcRDDlUQXRh46c9Ojegc0r/full.png

Lijkt mij verder normale gang van zaken. Als je uitlogged neem ik aan dat een fatsoenlijke applicatie de cookies en variabelen op de server van betreffende user reset.

IE7 gaat bij twee tabs open en 1 ervan uitloggen terug naar de inlogpagina zonder messagebox. Bij twee vensters open en 1 uitloggen kan je in het andere venster blijkbaar nog gewoon doorgaan. Rare en onveilige boel.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 16:19 ]

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:16

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Ik heb Firefox maar 1x openstaan en Gmail ook maar 1x open in 1 tab.
Verder heb ik alle cookies, e.d. verwijderd met behulp van Ccleaner. Ik zal eens kijken of er misschien nog een sessie open staat van Firefox in mijn process manager. Alvast bedankt voor het meedenken.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:11
ook geen gmail notifier of iets dergelijks?
Pagina: 1