Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Ik heb onlangs Vista opnieuw geïnstalleerd, dus ook mijn Outlook was weer helemaal leeg. Ik heb net opnieuw een partnerverband ingesteld tussen mijn telefoon (TyTN2, werkend op WM6) en mijn computer, en met het synchroniseren is mijn telefoon helemaal schoongeveegd. Contacten, afspraken, taken... alles weg. Is er een manier om bijv. de synchronisatie om te keren zodat ik de verwijderde informatie weer terug krijg of moet ik de lijdensweg afgaan en alles informatie weer handmatig opnieuw invoeren?

Alvast bedankt!

(P.S. De zoekfunctie bracht me jammer genoeg niet verder.)

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Zover ik weet is er geen mogelijkheid om de synchronisatie ongedaan te maken. Daarom wordt er ook zo vaak gewaarschuwd voor fatsoenlijke backups wanneer je voor het eerst synchroniseert ;)

't werkt overigens twee kanten op, je hebt ook gevallen waar overal dubbele entries in telefoon en/of Outlook komen of waar heel Outlook leeg is.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Wish
  • Laatst online: 21:12

Wish

ingwell

Met ^^. Volgens mij geen mogelijkheid om het om te keren. En inderdaad de reden dat ik (na eenzelfde fout te hebben begaan) tegenwoordig backups maak van ontvangende en zendende kant indien mogelijk.

Zou het dan wel handmatig opnieuw doorvoeren in Outlook, typt net wat makkelijker.

succes

No drama

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Je kan je Outlook-contacts heel eenvoudig exporteren naar een Excel-sheet. Die kan je altijd nog inlezen, ook als Outlook er mee stopt. Vind ik persoonlijk een veiliger gevoel geven dan een export naar een .pst. Dus zoals al gezegd, gebruik die functie voordat je een lege telefoon gaat synchen.

Mother, will they like this song?

• Sagaris
  • Laatst online: 23-10 13:43
Ok, bedankt! Ga ik mooi fijn alles backuppen als ik weer klaar ben met contacten inzamelen. ^^

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51
Ik doe altijd een backup met de tool PIM backup voor wm5/6.

Ideaal, binnen een paar seconde eigenlijk al je vitale spullen gebackupped zoals contacts, appoint., email accounts.

In het verleden dezelfde aanvaring ondervonden, sindsdien netjes een backup maken voordat je synchroniseerd.
En dan terugzetten nadat je data is verwijdert, dan weer synchroniseren en alles staat weer op de juiste plekken.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-11 11:55
Vind outlook maar een bagger prog, zou veel liever willen dat hij alles synct met mn Gmail oid.
Pagina: 1