Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Via een ander topic hier op GoT kwam ik terecht op de website rentacoder.com. Heb hier eens rondgekeken en ik denk dat er voor mij wel het een en ander te doen valt als webprogrammeur. Mijn vraag aan jullie is dan ook vooral: Wie heeft er ervaring met rentacoder en zijn ze positief danwel negatief. Hoe bepalen jullie tarieven, etc. Kortom wat heb jij met rentacoder.

Verwijderd

dus je wilt je uurtarief weten als programmeur bij rentacoder?

tja vraag het ze zelf, ga uit van een normale prijs, en daar een marge van rentacoder vanaf

wat is de reden dat je voor hun wilt werken?

Verwijderd

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 18:38 ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Helaas dat je er bijna niet meer tussenkomt. Er zitten veeel van die groepen uit India die alles voor een habbekrats oppikken en in een paar dagen weer afleveren.

Je kan jezelf erop zetten, maar dat is niet gratis.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Er zijn genoeg vacatures in deze branche dus waarom zou je voor zo'n suffe 'opdrachtgever-biedt-altijd-te-weinig-geld-voor-kwaliteit'-dumpsite kiezen?

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik vroeg erna omdat ik met applicaties die ik relatief makkelijk in elkaar draai of van de plank pluk even een dollar of 100 kan binnenslepen. Ik heb gewoon een baan, ik studeer, maar ik heb ook wel eens een zondag vrij. Omdan in een paar uur wat geld te verdienen klonk aantrekkelijk.

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:33

Sponge

Serious Game Developer

Vroeger, aantal jaren geleden veelvuldig op de site gezeten om werk uit te voeren. soms had ik de opdrachten al klaar, zodat ik een goed bod kon uitbrengen ;). Mag tegenwoordig niet meer. Wat mij betreft is de site aardig in verval geraakt en is Ian de lachende derde.

Toen ik er mee stopte ontstond er al een trend om grote projecten voor absurd lage tarieven te vragen, waaronder kopieen van RAC zelf ;).

Je kan het wellicht proberen, maar half India is je concurrent volgens mij :)
Pagina: 1