Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Typcorrectie software

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Goedenmiddag,

Ik typ overal wat raak op het internet maar nederlands is niet mijn goeiste.. vak, ik ben op zoek naar een klein software pakketje oid wat op de achtergrond draait en in de gaten houdt wat je allemaal typt (geen keylogger ofzo) de bedoeling is dat wanneer ik een woord typ bijv 'eindelijks' wat zonder s moet dat ik een kleine popup (álla msn) boven de taakbalk verschijnt met de mededeling dat het woord anders geschreven hoort te worden. Ik zou echt niet weten hoe dit zou kunnen heten, alvast bedankt :).

Gegroet O-)

Inventaris | WhatPulse

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:39
appel22 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:18:
Ik zou echt niet weten hoe dit zou kunnen heten, alvast bedankt :).

Gegroet O-)
Spellingscontrole heet dat.

• appel22
kijkaan zover was ik al, maar niet een spellingscontrole in word of een programma maar gewoon over het algemeen, bedoeling is dat het -alles- 'scant' wat ik typ! Want in wordpad of heel wat andere programma's msn wordt dit niet gecontroleerd (niet dat dit voor msn belangrijk is maar gaat om het idee)...

Inventaris | WhatPulse

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
Bij mij doet firefox dat zelf al door een rood lijntje onder het verkeerd geschreven woord te schrijven. En als ik dan met de rechter muisknop op het woord klik krijg ik een lijst te zien met mogelijke verbeteringen voor het woord.

[ Voor 37% gewijzigd door Flipke84 op 14-01-2009 14:28 ]

• appel22
Flipke84 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:27:
Bij mij doet firefox dat zelf al door een rood lijntje onder het verkeerd geschreven woord te schrijven. En als ik dan met de rechter muisknop op het woord klik krijg ik een lijst te zien met mogelijke verbeteringen voor het woord.
oke, maar ik gebruik chrome die doet het ook, maar ik gebruik andere programma's die dat niet in zich hebben ;)

Inventaris | WhatPulse

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[google=windows spell check] levert http://tinyspell.m6.net/ op; had je die al gevonden?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• appel22
Spider.007 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:01:
[google=windows spell check] levert http://tinyspell.m6.net/ op; had je die al gevonden?
thnx, denk dat dit aan mijn wensen voldoet!

Inventaris | WhatPulse

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Fijn; laat ik je dan nog eens wijzen op Policy: Alle regels die op het forum gelden; hier staat redelijk duidelijk uitgelegd dat we verwachten dat je zelf zoekt voor je een topic start. Helaas geeft je posthistorie niet het idee dat je dit doet; zou je dit voor je volgende topic alsnog willen doen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.