Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebjuh16
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-09 20:26
Ik had even een vraag, Ik wil mogelijk aan de slag als mederwerker van de UPC klantenservice te Leeuwarden. Maar wat zijn jullie ervaringen bij UPC :) , hoe de sfeer enzovoorts. en hoe verdient het?
En kun je makkelijk je rooster indelen? Dus als je positief of negatieve ervaringen hebt hoor ik dat graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 09:47
Ik weet niet hoe het direct met UPC zit en heden ten dagen echter tijdens mijn studie een jaartje of 4 geleden heb ik er een jaartje rondgelopen. Dus als bijbaantje is het prettig met name omdat ze graag mensen hebben voor de avond/weekend uren die ook nog eens beter betaalden. Verder het werk aan de directe lijn was wel ietwat hersendodend echter als je er een maandje ofzo rondloopt en je toont wat capaciteiten wordt je snel "gepromoveerd" tot het oplossen van de wat lastigere problemen die wel leuk waren. Of je wordt gepromoveerd tot telefoon-slet, ie mag je mensen op de vingers tikken/monitoren die te lang bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Op zicht verdient het aardig (maar meer omdat je veel uren, en rare uren maakt). Toen ik er werkte kwam het voor dat ik 9 dagen werkte en daarna 2 dagen vrij had. Let erop dat dit soort werk voor je sociale leven een crime is; Je word "vrijwillig"-Verplicht om minimaal één: vrijdagavond/zaterdag/zondag per week te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

Ik heb bij upc in Nijmegen gewerkt, kon daar 5 dagen per week draaien, meer was niet mogelijk omdat de afdeling dicht was.

Verdiende niet echt super, en het werk sloot niet goed aan bij wat ik gedaan had.

Na 2 weken in dienst te zijn werd mijn functie veranderd en kreeg ik een administratieve functie en daar heb ik voor gepast.

De sfeer was overigens wel gezellig.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??