namezero domein upgraden... doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kreeg laatst zo'n mailtje van namezero,
dat ik voor 28 februari m'n account kon upgraden. Dan komt ie op mijn naam te staan en verdwijnt de reclame-balk.

Kost 25 dollar voor 1 jaar.

Vraag me af of ik dit moet doen?
25 dollar voor 1 jaar domein registratie is toch niet zo duur?

Verwijderd

normaal .com domein is $70 per 2 jaar geloof ik...

• YoNiE
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 01:43

YoNiE

prei

je kan die balk ook zonder te betalen wegkrijgen.. check http://fotos.aarsroelerend.com maar eens alsje een id wil hoe..

Verwijderd

NIET DOEN! er zijn gewoon scripts om de balk weg te krijgen, mijn oude site, www.twicejr.com heeft dat ook, ik zal het even opzoeken voor je, het script!

• Wouter
  • Niet online
weet ik

maar ik ken iemand die had dat ook gedaan, toen kwamen ze daarachter en moest ie betalen of z'n account werd verwijderd.

• Wouter
  • Niet online
en bovendien staat ie dan wel op MIJN naam

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

En dat vind ik dus gewoon echt diefstal.

Zo'n bedrijf gaat met jou een deal aan.. jij kan voor helemaal NIETS een domein krijgen, alleen ze willen daar enkel een beetje reclame voor hebben. En dan probeer jij de boel te belazeren.

Echt lame. Heb je geen geld voor een eigen domein, dan moet je ook niet gaan lopen "stelen".

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

ik heb het ook, komen ze niet achter (1 jaar bestaat de site al zo)
<Script Language='Javascript'>
<!--
eval(unescape('%69%66%20%28%74%6F%70%2E%66%72%61%6D%65%73%2E%6C%65%6E%67%74%68%21%3D%30%29%0D%0A%74%6F%70%2E%6C%6F%63%61%74%69%6F%6E%3D%73%65%6C%66%2E%64%6F%63%75%6D%65%6E%74%2E%6C%6F%63%61%74%69%6F%6E%3B'));
//-->
</Script>
zet dat bovenaan je html code ;)

• Wouter
  • Niet online
het gaat om

http://www.paginaontwerp.com/

Zou hem wel graag op mijn naam hebben,
wil er binnenkort iets mee gaan doen.

(niet letten op wat er nu opstaat, dat is van vorig jaar... niks meer aan gedaan; bovendien m'n 1e flash animatie ooit dus dat is ook niet veel soeps)

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 25 februari 2001 12:15 schreef PowerUser het volgende:
ik heb het ook, komen ze niet achter (1 jaar bestaat de site al zo)
[..]

zet dat bovenaan je html code ;)
als ze er wel achter komen ben je je domein kwijt

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 12:16 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

als ze er wel achter komen ben je je domein kwijt
Hmm, ja das ook weer zo..
Ik zit er niet mee, ik neem een nieuwe dan, maar voor jou moet je misschien precies die url hebben :)

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 25 februari 2001 12:21 schreef PowerUser het volgende:

[..]

Hmm, ja das ook weer zo..
Ik zit er niet mee, ik neem een nieuwe dan, maar voor jou moet je misschien precies die url hebben :)
idd

Verwijderd

Gewoon nemen en dan laten verhuizen naar een ander!

• Wouter
  • Niet online
dan ben ik toch alleen maar meer kwijt :?

• Wouter
  • Niet online
maar vroeg me af of 25 dollar goedkoop is voor 1 jaar een .com domein

geen inschrijfkosten ensow, alleen 25 dollar

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 12:10 schreef Wouter17 het volgende:
Kreeg laatst zo'n mailtje van namezero,
dat ik voor 28 februari m'n account kon upgraden. Dan komt ie op mijn naam te staan en verdwijnt de reclame-balk.

Kost 25 dollar voor 1 jaar.

Vraag me af of ik dit moet doen?
25 dollar voor 1 jaar domein registratie is toch niet zo duur?
Yup die mail kreeg ik ook, ik had die reclame balk verwijdert en daar zijn ze dus achter gekomen :o
Naja boeiend verder, ik neem aan dat ze mijn domein (www.raikane.com) wel vrij snel zullen dumpen. :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je echt iets met die site wil gaan doen is het misschien wel $25, als je hem op je eigen naam hebt staan kun je hem namelijk ook oververhuizen naar een 'echte' provider.

• Wouter
  • Niet online
ben er wel van plan iets mee te doen ja

Verwijderd

Ik heb het wél gedaan.
Om de volgende redenen :

1) Domein staat nu op mijn naam. Dus loop ik minder risico. Er gaan nog wel eens geruchten rond dat als iemand $500 dollar biedt namezero 'jouw' naam gewoon verkoopt als je hem niet geupgrade hebt.

2) Nu blijft mijn domeinnaam gewoon staan in beeld. Eerst had ik zo'n scriptje om die banner te killen, maar dan kreeg je daarna wel mijn serverip in de adresbalk. Nu niet meer. Dus nu geen banner en wel een adres + alle subdomains.

Klik op m'n sig voor de site waar ik het over heb :)

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:26
Hmm, domeinnamen dumpen zijn ze niet zo snel mee. Er staat ergens in de voorwaarden dat je ook minimaal 6 pageviews per maand moet hebben en minimaal 6 emailtjes (getallen uit m'n hoofd). Dat heb ik niet, en ik hoopte dat ze hem vrij zouden geven, want ik wil dat domein zelf hebben. Voor 35 piek heb je namelijk al domeinnaamhosting, precies wat zij doen, alleen dan met het domein op je eigen naam, zonder banners etc. Maar ik ben bang dat als je hem wilt hebben, je moet upgraden.

Balans Energie 48,2kWh batterij | 7.395 Wp Enphase | Vaillant aroTHERM Plus 75

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Bij DirectNIC kost het US$ 15 per jaar

• Wouter
  • Niet online
Op maandag 26 februari 2001 12:23 schreef QuarkuS het volgende:
Hmm, domeinnamen dumpen zijn ze niet zo snel mee. Er staat ergens in de voorwaarden dat je ook minimaal 6 pageviews per maand moet hebben en minimaal 6 emailtjes (getallen uit m'n hoofd). Dat heb ik niet, en ik hoopte dat ze hem vrij zouden geven, want ik wil dat domein zelf hebben. Voor 35 piek heb je namelijk al domeinnaamhosting, precies wat zij doen, alleen dan met het domein op je eigen naam, zonder banners etc. Maar ik ben bang dat als je hem wilt hebben, je moet upgraden.
als ik upgrade komt ie toch op mijn naam te staan zonder banners?

• Wouter
  • Niet online
ik upgrade hem wel gewoon

in de tussentijd is paginaontwerp.nl en pagina-ontwerp.nl al ingenomen door 2 andere webdesign bedrijven

schijnt dus belangstelling te zijn voor die naam

en wat is nou 70 piek voor een jaar

Verwijderd

Op maandag 26 februari 2001 12:56 schreef Wouter17 het volgende:
ik upgrade hem wel gewoon

in de tussentijd is paginaontwerp.nl en pagina-ontwerp.nl al ingenomen door 2 andere webdesign bedrijven

schijnt dus belangstelling te zijn voor die naam

en wat is nou 70 piek voor een jaar
Dat is nix als je geld verdient met je site, maar ik vind 70 piek voor een domeintje voor
'prive' gebruik wel veel.

• Koffie
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

- De scripts werken allemaal perfect. Echter als je gesnapt word .. moet je upgraden of opzouten.

- Persoonlijk vind ik het geen duur bedrag

- Ik heb de upgrade ook gedaan. Niet zo zeer vanwege de content van de site, meer maar om de naam van het domein.

- Denk zo maar dat namezero de afgeketste domeintjes wel ff vast houd. Sowieso tot het jaar om is denk ik.

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Ik kreeg vorige week ook dat mailtje! Het was heel duidelijk, of je upgrade of je domein gaat foetsie...
Aangezien ik m'n domein veel gebruik, leek het me wel eens een idee om iets legaals te gaan doen :P
Heb de mastercard van m'n pa gebruikt om te registreren voor $24,95.
Voor de zekerheid heb ik NameZero ook nog even meteen een mailtje gestuurd om te horen of alles goed doorgekomen was... en dat mailtje kreeg ik vanavond.

• Richard
  • Laatst online: 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb ook dat mailtje gehad, en ik zit nu nog te wachten op mijn aangevraagde CreditCard, als die er niet is voor de 28ste dan word ik woest.
Wat is nou die $24,95, dat overleef je toch ook wel?
Ik heb een domein die helemaal niet rendabel is wat wil nou iemand anders met: www.rdksoft.com ? Precies niemand, maar toch lekker upgraden hoor!

20*350ZO45°

• Koffie
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Anders ga je toch naar de Postbank? Daar kun je online zo'n ego-creditcard aanvragen. Je krijgt dan binnen de minuut je CC nummer waarmee je meteen al online kunt betalen.

http://www.postbank.nl/ego

GRtZ
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1