Toon posts:

JVC Receiver + PS3 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een JVC RX-5060 av receiver staan. Deze receiver heeft 2 digitale ingangen, 1 optisch en 1 coxiaal. Op de coaxiale ingang staat mn DVD speler, en werkt perfect met DTS en DD. Op de optische ingang heb ik de PS3 direct aangesloten. Werkt helemaal niet. Als ik m op DD of DTS zet blijven deze logo's knipperen, volgens de handleiding betekend dat geen signaal of een niet compatibel signaal. Ik heb verschillende instellingen vd PS3 geprobeerd, Bitstream/PCM, DTS aan/uit, DD aan/uit, niets werkt. Geen signaal lijkt me niet het probleem want uit het uiteinde van de optische kabel komt licht (of zegt dat niets) en ik heb de PS3 audio uitvoer ingesteld op digitaal optisch. De optische kabel is een nieuwe kabel van 5 meter. Iemand enig idee of en zoja hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt,

Dutchero

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:19
Je zal dingen moeten uitsluiten. Misschien heb je een kennis met digitale receiver en/of PS3. Dan kan je jouw PS3 op zijn receiver aansluiten, kijken of dat wel werkt. Ook andersom: zijn PS3 op jouw receiver, etc.

Verwijderd

Topicstarter
Dat was ik al van plan ja maar dat kon nu zo niet gelijk, maar ik heb intussen mijn DVD speler (die het dus coxiaal prima doet) optisch aangesloten op de receiver. Zelfde probleem hier, dus het zit óf in de kabel (is nieuw, maar wie weet) of de receiver heeft een probleem (instellingen/kapot (ook nieuw, dus tja)).

Iemand nog ideeën?

Verwijderd

He hallo,

Ik heb ook een PS3 en ook een JVC RX5060, krijg er ook geen geluid uit!

Heb je al de oplossing gevonden?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:53
Ps3 moet bitstream zijn.
Ik heb een rx-6000r. In settings > digital in > 1dbs en 2dvd.
1 is coax, gaat naar tv en 2 is optisch, daar de ps3 op.