Hallo GoT'ers,
Ik ga het hier toch ook maar even proberen, Ik ben vrij nieuw met het bouwen van Windows Mobile 6.1 applicaties. Nu was ik bezig om een applicatie te maken die Live streams kan afspelen (asx, raw urls)
Maar hier loop ik tot mijn verbazing na uren googlen goed op vast.
Ik heb via de "References" de Windows Media Player (wmp.dll) toegevoegd aan mijn project en gebruik nu de volgende code:
Deze bovenstaande code werkt perfect voor het afspelen van lokale bestanden , maar mijn doel is juist om het via live streams te hebben. Zodra ik de bovenstaande code verander naar het volgende code dan gebeurd er helemaal niks.
Nu vroeg ik mij af of mensen hier ervaring mee hebben en mij in de goede richting kunnen wijzen.
Mijn werkomgeving bestaat uit het volgende:
Oizopower
Ik ga het hier toch ook maar even proberen, Ik ben vrij nieuw met het bouwen van Windows Mobile 6.1 applicaties. Nu was ik bezig om een applicatie te maken die Live streams kan afspelen (asx, raw urls)
Maar hier loop ik tot mijn verbazing na uren googlen goed op vast.
Ik heb via de "References" de Windows Media Player (wmp.dll) toegevoegd aan mijn project en gebruik nu de volgende code:
code:
1
2
3
4
| WMPLib.WindowsMediaPlayer player = new WMPLib.WindowsMediaPlayer(); player.URL = System.IO.Path.GetDirectoryName(System.Reflection.Assembly.GetExecutingAssembly().GetName().CodeBase) + "\\LocalTest.mp3"; player.settings.volume = 100; player.controls.play(); |
Deze bovenstaande code werkt perfect voor het afspelen van lokale bestanden , maar mijn doel is juist om het via live streams te hebben. Zodra ik de bovenstaande code verander naar het volgende code dan gebeurd er helemaal niks.
code:
1
| player.URL ="http://eenradiostream.xxx:8000"; |
Nu vroeg ik mij af of mensen hier ervaring mee hebben en mij in de goede richting kunnen wijzen.
Mijn werkomgeving bestaat uit het volgende:
- Visual Basic 2008
- Windows Mobile 6 (6.1) SDK's
- Windows Mobile Device Center (voor het direct testen van de applicatie)
- wmp.dll (Windows Media Player)
Oizopower
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers