Hallo 
Ik heb mijn 8600GT zitten overclocken.
Core clock: 540 -> 720MHz
Shader clock: 1180 -> 1566MHz
Memory clock: 700 -> 837MHz
Nu heb ik vele spellen zitten testen en ook een HDR tooldinges: http://www.daionet.gr.jp/~masa/rthdribl/index.html
GPU overclock resultaten:
CoD2+Overclock=win
CoD4+Overclock=win
BiAHH+Overclock=win
NFSC+Overclock=win
NFSPS+Overclock=win
NFSUC+Overclock=win
GTA SA+Overclock=win
GTA IV+Overclock=win
HDRdemo+Overclock=win
CoD5+Overclock=fail
Alles lukt. Alles werkt fijn, zelfs na een paar uurtjes. Maar jammer genoeg crashed CoD5 steeds na een paar minuten spelen. Het spel loopt vast, ik ga terug naar Windows XP via CTRL-ALT-DEL en beëindig het proces. En dan komt er een bluescreen. Elke keer. En elke keer wijst Windows aan dat de driver de verantwoordelijke is. Ik heb dus natuurlijk weer de drivers zitten updaten en dergelijke. Maar nog steeds wilt CoD5 niet op mijn overgeklokte kaart werken. Nu vraag ik mij af hoe dat komt en hoe dat kan worden opgelost
Alvast bedankt.
Ik heb mijn 8600GT zitten overclocken.
Core clock: 540 -> 720MHz
Shader clock: 1180 -> 1566MHz
Memory clock: 700 -> 837MHz
Nu heb ik vele spellen zitten testen en ook een HDR tooldinges: http://www.daionet.gr.jp/~masa/rthdribl/index.html
GPU overclock resultaten:
CoD2+Overclock=win
CoD4+Overclock=win
BiAHH+Overclock=win
NFSC+Overclock=win
NFSPS+Overclock=win
NFSUC+Overclock=win
GTA SA+Overclock=win
GTA IV+Overclock=win
HDRdemo+Overclock=win
CoD5+Overclock=fail
Alles lukt. Alles werkt fijn, zelfs na een paar uurtjes. Maar jammer genoeg crashed CoD5 steeds na een paar minuten spelen. Het spel loopt vast, ik ga terug naar Windows XP via CTRL-ALT-DEL en beëindig het proces. En dan komt er een bluescreen. Elke keer. En elke keer wijst Windows aan dat de driver de verantwoordelijke is. Ik heb dus natuurlijk weer de drivers zitten updaten en dergelijke. Maar nog steeds wilt CoD5 niet op mijn overgeklokte kaart werken. Nu vraag ik mij af hoe dat komt en hoe dat kan worden opgelost
Alvast bedankt.