[Flash 6/8/CS4/etc] Publish/test movie probleem?

Pagina: 1
Acties:

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-12 12:37

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Een aantal jaar geleden heeft iemand o.a een flash mp3 player gebouwd voor een bevriend bandje. Wegens gezondheidsredenen heeft hij de support en ontwikkeling moeten staken. Mij is gevraagd om dit op te pakken en dat gaat verder prima.

De band heeft mij verzocht de flash player aan te passen met nieuwe muziek. Ik ben een absolute leek op flash gebied maar de werking van gelinkte flash file snap ik nog wel. Het punt is alleen de file niet published zoals ik eigenlijk denk dat de bedoeling is. Het lijkt alsof hij bij de start scene stopt. Drukken op forward knop start de scene opnieuw. Test movie geeft hetzelfde effect. Ik heb het bestand zowel in Flash CS4 als in Flash 8 geopend. Ik zag in de publish settings van het bestand deze in Flash 6 gemaakt is. Dit heb ik getest onder Flash 6 en CS4. Als test setting heb ik flash 6 en actionscript 1.0.

Een deel van het probleem is dat de flash player na het klikken op de volgende knop
op tijdens en afspelen van het eerste nummer en tijdens het openen van de flash player niet naar het 2e nummer springt maar het nummer weer opnieuw start. De play en pauze knoppen worden wel aangepast. Het 1e nummer speelt wel normaal af. Aan het einde van het nummer stopt de speler en gaat ook niet over na het 2e nummer. Als ik op de volgende knop klik wordt de titel van het 2e nummer ook niet afgebeeld.

Ik heb contact kunnen opnemen met de maker van dit script en hij raadde me aan te publishen met flash 6 en actionscript 1.0. Echter brengt dit hetzelfde.

Ik denk dat ik zelf de nodig kennis mis of er is iets mis met de file die het overigens op de website van de band prima doet.

Wie kan me in de goede richting wijzen? Ik heb geen idee meer waar ik zoeken moet.

De flash file is hier te vinden:http://www.siewesite.nl/player.zip

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs