Windows movie maker

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste allen,

Ik heb laats een compilatie video gemaakt van me vakantie met windows movie maker. Ik heb wat muziek en wat plaates en etc toegevoegt en de film was klaar. Nu sla ik hem op als

DV-AVI (NTSC)
high quality video
high quality video (NTSC)

maar bij allen heb ik geen beeld maar wel geluid, alleen de foto's die ik heb toegevoegt die zie ik allemaal wel

de foto's zijn van het formaat .Jpg en de film bestanden zijn .Avi geript van een dvdtje dat oorspronkelijk .vob was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kun je hem proberen af te spelen met een andere player dan die je nu gebruikt. VLC of Gom bijvoorbeeld.

Ik neem aan dat hij als wmv is opgslagen, wat zegt een tooltje als Gspot over de codecs. Zijn deze aanwezig?

p.s. het is geen 'complicatie video' maar compilatievideo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:20:
Kun je hem proberen af te spelen met een andere player dan die je nu gebruikt. VLC of Gom bijvoorbeeld.

Ik neem aan dat hij als wmv is opgslagen, wat zegt een tooltje als Gspot over de codecs. Zijn deze aanwezig?

p.s. het is geen 'complicatie video' maar compilatievideo :)
Ja ik heb me video ook al geprobeert om met een andere player teopenen en bij allemaal het zelfde probleem. (powerDVD, WinDvD, VLC)

codec's zijn naar mijn weten gewoon geinstaleerd, maar ik zal dat nog ff natrekken met Gspot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58
Heb je wel een Amerikaanse camera? (Omdat je naar NTSC exporteert.)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:51
PAL naar NTSC zou niets moeten uitmaken, je hebt dan wel kwaliteitsverlies, maar het hoort gewoon te werken. Je slaat hem nu op als Avi, probeer hem eens op te slaan als MPEG-2 . Misschien werkt dit beter :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:13
> CSA :)
Pagina: 1