[DVD+RW] Leeg maar toch weer niet ?

Pagina: 1
Acties:

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-02 15:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Het lijkt alsof Vista al me DVD+RW's gesloopt heeft op een of andere manier....
Ik kan ze alleen nog maar erasen/formateren in windows verkenner, en er alleen nog maar files opgooien via verkenner.
Wil ik de eerder erased disc gebruiken in <insert random programma> dan word er gezegd dat deze niet leeg is....
Wil ik deze formateren in een ander programma, word er gewoon vermeld dat het geen RW is |:(
En dat met elke RW die ik heb gebruikt in Vista :X
(en laten ze dat nou net allemaal zijn !!! :'( )

Leukste van alles is nog wel dat als ik hem load in de tray windows mooi komt met :
Blank Disc...

Afbeeldingslocatie: http://www.veg-charisma.nl/bleh.jpg

Als ik dan imgburn pak in dit lijstje , komt imgburn mooi aan dat de disc NIET leeg is....

Ik kan hem ook in geen enkel programma buiten windows verkenner formatteren ? :'(

Iemand enig idee hoe ik dit oplos ?

[ Voor 20% gewijzigd door CrankyGamerOG op 13-01-2009 20:08 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Gebruik je DirectCD variant dat bij Nero zit, welke direct je RW gaat klaarmaken als extra opslagmedia. Indien ja, schakel deze even uit. DirectCD maakt toevoegen en weghalen bestand via Verkenner mogelijk, als gewone schijf. Maar dat is geen normale brandsessie.

Na uitzetten DirectCD kun je via Nero opnieuw formatteren en klaarmaken voor de volgende burn sessie.
Het zal nu wel anders heten, dus ik weet niet meer exact.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-02 15:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
MrDummy schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:47:
Gebruik je DirectCD variant dat bij Nero zit, welke direct je RW gaat klaarmaken als extra opslagmedia. Indien ja, schakel deze even uit. DirectCD maakt toevoegen en weghalen bestand via Verkenner mogelijk, als gewone schijf. Maar dat is geen normale brandsessie.

Na uitzetten DirectCD kun je via Nero opnieuw formatteren en klaarmaken voor de volgende burn sessie.
Het zal nu wel anders heten, dus ik weet niet meer exact.
Nee ik gebruik geen DirectCD, maar het gedrag was je er beschrijft is wel wat Vista doet.....
Helaas kan ik hem dus ook niet opnieuw formatteren in een willekeurig brandprogramma, alleen in windows vista verkenner ......

KPN - Vodafone Ziggo Partner