Verwijderd
dan is de gf3 2x zo duur als de gf2GTS dus dan gaan ze em niet verlagen.
Verwijderd
Want dat doom3 zag er SUPERVET uit en ik denk dat je wel lang kunt doen met zo'n kaart. Maar natuurlijk wel eerst reviews zien. Want misschien zijn er wat problemen mee en moet je ff w8en enzo. Niet dat ik een fout produkt heb gekocht. Als de beeldkwaliteit verbeterd dan is het al zeker dat ik die koop en geen Radeon2. De gewone Radeon 64MB heeft meer MB dan een GeForce2 GTS 32MB en de GeForce is nog sneller. Nou volgens mij zal de Radeon2 wel even snel zijn als de GeForce3 maar of die beeldkwaliteit echt veel beter is dat weet ik nog niet zo. Maar die Radeon2 komt veel later uit en begint dan vast ook met een hoge prijs en ondertussen is dan de GeForce3 gezakt naar 1000 piek ofzo dus....... Ik koop een geForce3 *DB-) Als ik eentje heb zal ik er wel wat over zeggen.... de beeldkwaliteit zal ik niet kunnen vergelijken met een Radeon want ik heb nog nooit een Radeon bij iemand zien draaien.
Ze zullen wel iets dalen, maar niet hetgeen jullie beweren.
Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar
Verwijderd
De Ultra van elsa kost nu nog maar 1000 piek hoor.... En het is aan het dalen.Op zondag 25 februari 2001 14:13 schreef leroy-b het volgende:
hahahaha dat denken veel mensen jah maar ik denk dat de gf2 in het begin helemaal NIET in prijs zal dalen. kijk maar wat kost een gfsGTS? laten we zeggen 800 piek, de ultra gaat dan naar 1100/1200 piek en de gf3 komt binnen op 1600
dan is de gf3 2x zo duur als de gf2GTS dus dan gaan ze em niet verlagen.
Maar ik heb dan ook een videokaartenverslaving, dus elke normale afweging die voor een gem. persoon gelden, gaat dus bij mij niet op;)
Maar ik geloof dat er echt aantal, zeer belangerijke doorbraken inzitten, die het aanschaffen waard maken, de lightspeed memory architectuur, met maar liefst 800 pinnen in de core doet het beste vermoeden, ik denk dat nu eindelijk het potentieel van de GF volledig wordt benut, zonder bandbreedte problemen, en 64 tap anisotropische filtering, damn,.. that's the best I've ever seen:9~
De goedkooptste GeForce2 is geen 800 meer hoor eerder 500 a 600.
Van de GF2Ultra is alleen de Elsa Gladiac 1000,- , terwijl dat eerst de duurste was.
Die zullen zeker niet snel (veel)goedkoper worden, maar zodanig geprijs, dat als in verhouding blijft, dus de GF2Ultra 200 a 300 goedkoper dan de GF3, dat is allemaal psygologie, anders, om zo het aantal koper te manipuleren;)
Niet op voorraad.
Verwijderd
Verwijderd
Nou als Nvidia die Geforce2 Ultra laat zakken naar 800 piek is dat een behoorlijke slag voor ATi, want die Radeon2 zullen ze ook wel voor veel willen verkopen. Dus dan wordt het heel moeilijk voor ATi.Op zondag 25 februari 2001 14:17 schreef Blue Eyes het volgende:
waarom denken jullie dat de prijzen van de GF2 zo dalen? Nvidia zal wel gek zijn. De GF2 is na de GF3 nog altijd de snelste. De GF3 wordt eerst afgeroomd, en pas als de concurrentie sneller wordt, gaan de prijzen zakken. Uiteraard ook als de prijs/prestatie verhouding tov concurrentie niet goed meer is.
Verwijderd
ZO denk ik nou ook en ik vind mijn Geforce SDR ZUIGEN en ik vind het zonde om up te graden naar een GeForce2 Ultra want dat is niet zoveel vooruitgangOp zondag 25 februari 2001 14:18 schreef edward2 het volgende:
Yep, as soon as possible:9, dit ding gaat echt rocken.
Maar ik heb dan ook een videokaartenverslaving, dus elke normale afweging die voor een gem. persoon gelden, gaat dus bij mij niet op;)
Maar ik geloof dat er echt aantal, zeer belangerijke doorbraken inzitten, die het aanschaffen waard maken, de lightspeed memory architectuur, met maar liefst 800 pinnen in de core doet het beste vermoeden, ik denk dat nu eindelijk het potentieel van de GF volledig wordt benut, zonder bandbreedte problemen, en 64 tap anisotropische filtering, damn,.. that's the best I've ever seen:9~
dat is ander geheugenOp zondag 25 februari 2001 15:11 schreef slacksoff het volgende:
de GTS word denk ik niet zo heel snel goedkoper. je betaald nog het meeste voor het DDR geheugen. en die prijzen gaan eerder stijgen dan zakken nu er ook DDR op moederborden kan.
wat op mobo's kan is goedkoper en langzamer geheugen!
Verwijderd
3 nieuwe mx varianten!!
de snelste gaat de GTS eruit drukken
daar gaan jullie GTSjes!!!
die 2 laag geclockte hebben geet heatsinks dus ze zullen wel ver overgeclocked kunnen worden
Verwijderd
Dit lijkt me echt een toppertje!
Iemand andere suggesties????????????????
Ik laat overal sporen van vernieuwing achter
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ik dacht dat ze waren gestopt met de productie van GTS'en (wel PRO en ULTRA).Op zondag 25 februari 2001 16:00 schreef iFc-Freaky het volgende:
Hercules levert momenteel nog alleen de Ultra en de Pro. De gewone GTS 32 mb hercules word al heel moeilijk geleverd door hun. Ook asus GTS 32 mb is moeilijk leverbaar. De MX kaarten kunnen wel geleverd worden. Ik kreeg mail van Hercules dat ze niet stopten maar dat ze gewoon zo moeilijk leverbaar zijn.
Als je die nu al koopt man, das echt onzin
Tzal best sneller wezen, maar als die extra (tenminste een heleboel) zitten nog lang niet verwerkt in spellen..
Maar goed, leuk kaartje zal het zijn, en Edward2 had toch eerst een Radeon waar die helemaal dol mee was ? Of nu toch maar weer een GeForce 2 Ultra, en dan weer een GF3...
Dan ben je idd niet goed
Verwijderd
Gf2mx is goedkoop wordt heel veel verkocht, zorgt voor de meeste omzet
GF2 is nu duur wordt dus weinig verkocht, maar wordt ie verlaagd dan gaat dat ten koste van de omzet van de GF2MX (blijft het OEM kaartje van Nvidia het komende jaar)
Plus er zijn op dit moment te weinig 2 GTS'en verkocht zodat de verwachte omzetten op deze kaart nog niet zijn gehaald.
GF3 is nieuw wordt heeeeeeel erg duur, en niet baanbrekend (let maar op 2D ziet er weer niet uit op hoge res. want is zelfde als GF2 en 3D zal 20 procent sneller zijn dan Gf2). Of te wel niet kopen want 200 Fps in Q3 slaat nergens op. Heeft totaal geen zin.
Je hebt goed opgelet tijden de lessen marketingOp zondag 25 februari 2001 14:17 schreef Blue Eyes het volgende:
waarom denken jullie dat de prijzen van de GF2 zo dalen? Nvidia zal wel gek zijn. De GF2 is na de GF3 nog altijd de snelste. De GF3 wordt eerst afgeroomd, en pas als de concurrentie sneller wordt, gaan de prijzen zakken. Uiteraard ook als de prijs/prestatie verhouding tov concurrentie niet goed meer is.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Mogen we dan nooit een GF3 kopen omdat 200fps in quake nergens op slaat? nou, ik vinnut wel relaxed :9:9:7Op zondag 25 februari 2001 18:21 schreef CB het volgende:
GF3 is nieuw wordt heeeeeeel erg duur, en niet baanbrekend (let maar op 2D ziet er weer niet uit op hoge res. want is zelfde als GF2 en 3D zal 20 procent sneller zijn dan Gf2). Of te wel niet kopen want 200 Fps in Q3 slaat nergens op. Heeft totaal geen zin.
Ik wil namelijk geen Creative trauma's heben die na mega koeling net aan iets meer kan lopen :(((((((
Nou nou nou, het gaat alleen maar om een videokaart hoor, geen nieuw huis of een andere auto.Op zondag 25 februari 2001 18:15 schreef The Fox het volgende:
Maar goed, leuk kaartje zal het zijn, en Edward2 had toch eerst een Radeon waar die helemaal dol mee was ? Of nu toch maar weer een GeForce 2 Ultra, en dan weer een GF3...
Dan ben je idd niet goed
Vergeet niet dat niet iedereen hier hoeft rond te komen van een studiefinanciering, er zijn ook mensen die reeds een tijdje werken.
Bovendien..als je een beetje handig bent met in- en verkopen, valt elke nieuwe investering in een videokaart in mijn geval best mee.
En zo'n kaart koop je niet voor 200 fps in Q3, maar voor 60 fps in Q3 met A-A of 60 fps in MaxPayne;)
En ik denk niet dat je 200fps haalt in Q3 in 1280x1024x32 met de GF3;)
Niet op voorraad.
Sterker nog: Ik ben een afgestudeerd marketeerOp zondag 25 februari 2001 18:50 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet tijden de lessen marketing
Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar
ik sla meestal 1 of 2 cycli over, ander ben ik echt veel te veel geld kwijt.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Wie weetOp zondag 25 februari 2001 19:40 schreef edward2 het volgende:
[..]En ik denk niet dat je 200fps haalt in Q3 in 1280x1024x32 met de GF3;)
Uhmz, dat heeft ook geen eene zin.Op zondag 25 februari 2001 19:40 schreef edward2 het volgende:
[..]
Nou nou nou, het gaat alleen maar om een videokaart hoor, geen nieuw huis of een andere auto.
Vergeet niet dat niet iedereen hier hoeft rond te komen van een studiefinanciering, er zijn ook mensen die reeds een tijdje werken.
Bovendien..als je een beetje handig bent met in- en verkopen, valt elke nieuwe investering in een videokaart in mijn geval best mee.
En zo'n kaart koop je niet voor 200 fps in Q3, maar voor 60 fps in Q3 met A-A of 60 fps in MaxPayne;)
En ik denk niet dat je 200fps haalt in Q3 in 1280x1024x32 met de GF3;)
Want al hebbie een framerate van 888 fps. Je hebt er nix aan als je beeldscherm op 75 Hz loopt hoor. Hoe wou jij 888 frames achter elkaar zien, als je beeldscherm er maar 75 per seconde kan weergeven ?!?
En ik ken weinig monitoren, die op de 200 Hz refresh zitten op 1280 x 1024 hoor
Dat haal je misschien op 640 x 480 net
En waarom die jij je 19" monitor zo hoog, of is dat niet je instelling , anders verklaar ik jou ook tot gek, aangezien je monitor niet eens zoveel pixels heeft is het ook onzin, en ben je net zo erg als wij
Verwijderd
Dus hoe hoger de fps hoe beter het is voor de gameplay in het algemeen.
Als je tijdens een timedemo 200 fps haalt dan kun je er vrijwel zeker van zijn dat je onder geen enkele omstandigheid onder de 40 fps komt.
en ik denk dat het bij velen hierom te doen is (alhoewel ik nog even bij men mx blijf)
Het is vandaag de 26e..
Niet op voorraad.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik denk dat de eerste reviews pas morgen verschijnen.
En ik zou toch echt even wachten op de presentatie van de Radeon 2 voordat je hals over kop een GF3 gaat halen.
En ik snap ook wel dat de toekomstige spellen zwaarder en langzamer zullen gaan lopen. Maar om dan gelijk een GF3 te kopen van rond de 1500 ballen terwijl alles nog gewoon loopt. Wacht dan tot je kaart het niet meer aankan, dan is de prijs inmiddels ook weer gedaald. En me ja, ik draai op 2048 x 1536, des te meer icoontjus kennen d'r op me bureaublad
Uhm, ff een vraagje, wat zo in me opkomt.
Ik heb nu een TNT2, maar ik heb tot nu toe niet veel goeds gelezen van de GF en GF2 in 2d... is de kwaliteit van 2d te vergelijken met die van de TNT2 chipset ? Of is die van de GF/GF2 beter ? En, word die van de GF3 weer beter, of is die gelijk aan de voorafgaande Geforces. Ik geloof dat hier nogal een verdeelde mening over is. Maar waarschijnlijk is dat omdat de GF3 ook net supernieuw is, en mensen allemaal afgaan op reviews, benchmarks... totdat de eerst personen (lees: gekken) een GF3 gekocht hebben zullen we het nooit 100% zeker weten, lijkt mij.
Want ik vind die TNT2 eigenlijk niet meer kunnen in mijn systeem... ik bedoel. Ik neem niet aan dat mijn Proc. de bottleneck is in m'n systeem. Eigenlijk wel jammer, want ik ben gewoon zo gehecht aan m'n kaart
Heb hem al zolang, en nooit problemen. Diamond rulz (mening van mij dan)!!
Maar goed, aan alle mooie dingen moet een einde komen. Dus ik denk dat ik ook maar meega met de massa
Maar het loopt NOG wel lkkr zo. UT op 1280 16 bit, min. 40 fps, avg 50 fps
Maaruh, zoals jullie misschien al opgevallen was, lul ik weer veels teveel, excuus daarvoor. Tja, het is carnaval en ik zit gewoon op me werk
En ik heb teveel koffie op, en zo pauze
Iedreen een happy carnaval btw.
(ps. nou niet hopen dat me IE blijft hangen, want dat zou wel heel
Verwijderd
Verwijderd
Echter niet voordat ie net zo goedkoop wordt als mijn Gefroce2 GTS destijds
6 tot 12 uur vroeger afh. van je positie, oost of west.Op maandag 26 februari 2001 11:47 schreef Slashhead het volgende:
Volgens mij is het in de states nog midden in de nacht........
Maar dat weerhield de aankondegingen er vorige keer ook niet van om op tijd te verschijnen, damn schiet op!!ik wil het nou wel eens weten.
Niet op voorraad.
Ik koop voorlopig die Gf3, ook al zakt ie tot 1000 piek.;)
Teveel geld? ZEKER NIET
patsen? met een dichte pc op een kamer waar niemand komt?
liefhebber? ja, 100%
Ik ga er waarschijnlijk 1 halen mits:
-ik mijn GTS leuk kan verkopen
-de prestatie winst in 640x480x16 hoog genoeg is (wie weet dat al??)
Kan je beter een snellere cpu +ddr halen, dat moet jij toch weten;)Op maandag 26 februari 2001 18:34 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ik ga er waarschijnlijk 1 halen mits:
-de prestatie winst in 640x480x16 hoog genoeg is (wie weet dat al??)
Niet op voorraad.
Verwijderd
Gefrustreerd omdat je zelf geen GTS heb? Ik wel, en om die van mij kunnen ook nog heatsinkjes dusse...Op zondag 25 februari 2001 15:55 schreef leroy-b het volgende:
net gelezen dat de GTS eruit gaat!!!
3 nieuwe mx varianten!!
de snelste gaat de GTS eruit drukken
daar gaan jullie GTSjes!!!
die 2 laag geclockte hebben geet heatsinks dus ze zullen wel ver overgeclocked kunnen worden
Handig he, als pappa jou sponsort.......Op zondag 25 februari 2001 14:17 schreef iefje het volgende:
Ik ga er eentje halen. Ik kan alles heel goedkoop kopen want mijn vader dealt in hardware. Maar wel pas als hij officieel verkrijgbaar is want dan kost hij nog maar 400 doller = ongeveer 1000 piek dan kan ik hem kopen voor 400 piek
(GEEEEEEEEEEZ........>:))
Hou het voorlopig even (evenOp maandag 26 februari 2001 18:46 schreef edward2 het volgende:
[..]
Kan je beter een snellere cpu +ddr halen, dat moet jij toch weten;)
Maar ik wacht die benches van vannacht met spanning af.
thanks
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
MorgenOp maandag 26 februari 2001 20:26 schreef gamertothemax het volgende:
waar en wanneer zijn die benches ?(url)
thanks
van deze kaart het eerst komende jaar er niet zullen komen.
en om puur voor de frames te gaan is ook te gek of je nu met 120 of 150 beelden door een gang in quake 3 loopt merk je echt geen moer van.
je kan het vergelijken met een p4 dat heeft ook geen zin want de programmatuur die ervoor speciaal moet worden geschreven er niet is.
Verwijderd
Verwijderd
Intentionally left blank.
(Dus niet in de winkel zelf, maar via internet.)
Intentionally left blank.
Die leadtek winfast GF3 is een pre order als je hem besteld heb je hem in week 10
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
of zie ik niet goed, kan toch niet.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
Lachen! Dan gaan we nu allemaal 6 maanden wachten en dan bestellen we straks allemaal tegelijk een GF3. Dan stuiteren die prijzen in 1 keer weer terug naar 1829 piek natuurlijkOp dinsdag 27 februari 2001 11:35 schreef Pentiummania het volgende:
Eigenlijk zou niemand een GF3 moeten kopen, dan zit nvidia en asus en alle anderen met een overschot aan GF3's en dan moeten ze hem wel goedkoper maken, net als wat er nu gaande is met de SDRAM voorraad. hehe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die leadtek winfast GF3 is een pre order als je hem besteld heb je hem in week 10
ach ja, eens kijken wat ik voor mijn Elsa Ultra kan vangen en wie weet koop ik er dan ook wel eentje als ik niet al te veel bij hoef te leggen. Eerst resultaten zien, dat zeker!
Verwijderd
Dat zie je niet goed dat is een GF2 Quadro..ookOp dinsdag 27 februari 2001 12:30 schreef gamertothemax het volgende:
Elsa Gloria III 64Mb retail fl 3.289
of zie ik niet goed, kan toch niet.
In de States 500 a 600$, bijna net zo hoog als de Ultra en in klompenland gaan we weer gewoon er vet bovenzitten.
De prijzen zullen wel (iets?) zakken als er meer komen.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Niet op voorraad.
http://www.digit-life.com/articles/gf3/index.html
Niet op voorraad.
Verwijderd
Tja en dan moeten wij ons weer blauw betalen, dan maar wachten op de MX versie of de NV25.
Verwijderd
Sjezus!!! hoe goedkoop is een MX dan wel niet voor hun??? !!!!Op woensdag 28 februari 2001 01:23 schreef Trashbash het volgende:
1800 Pieken ????? 1 Dollar is vergelijkbaar met 1.50 gulden koopkracht in amerika. Dus zou hij hier zo'n 1000 piek kosten ($600 * 1.50 afgerond naar boven) ware het niet dat die dollar zo belachelijk hoog staat
Tja en dan moeten wij ons weer blauw betalen, dan maar wachten op de MX versie of de NV25.
Verwijderd
De Radeon2 word geintroduceerd nadat de GF3 uit is en uit andere bronnen ben ik te weten gekomen dat hij ong. 800 gulden gaat kosten!!!!!!
Jazeker! Voor 1800 piekjes laat ik 'm mooi liggen.Op woensdag 28 februari 2001 12:55 schreef claw het volgende:
ZEKER te duur
ongeveer 1690,-.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
ze poten er nu 3.8ns in. de originele p2's waren zo duur omdat ze 512kb externe cache hadden... en je raad het al. dat liep minder hard dan dat 64mb geheugen op de nv20 loopt.
als zon bordje 600 dollar is. is het iets van 150 dollar voor de chip zelf en het maken van het bordje. ik denk ongeveel 300 dollar aan geheugen. en de rest is winst voor de maker/verkoper
dat is wel zo.... ALS alles door 1 bedrijf word gemaakt, gemarket, en verkocht!Op woensdag 28 februari 2001 16:08 schreef Sjaak90210 het volgende:
Als zo'n bordje voor $600,- in de shop ligt, kunnen ze echt wel voor (MAX) $200,- gemaakt worden. Zelfs dat is nog overdreven.... Dus schatting hierboven lijkt me iets ruim.... (voor productie) Gaat ook nog kosten uit aan marketing e.d. Dus die $150 die je over houdt voor winst&markewting lijkt me zeer krap. Bij elk consumentenproduct mag je er van uit gaan dat de productiekosten hoogstens een kwart van de verkoopprijs is...
geloof me nou maar. Asus krijgt die geheugenchipjes NIET gratis.
tot nu heb ik 2 benchmarks gezien, waarin de GF2 Ultra kont schopte op 800*600 met Quake III en in een andere benchmark de GF2 Ultra kont schopte op bijna elke resolutie met UT.
ik denk dat het zaak is te wachten op betere drivers voordat we pas kunnen oordelen of de GF3 echt beter is.
verder, de prijs is veelste hoog, hun produkten zijn zeer geliefd bij gamers, ook omdat ze betaalbaar waren en nu dreigen ze de gamers wel te gaan verliezen.
ik vindt trouwens dat nvidia toch al veelste snel een nieuwe kaart released.
ik wil de Hercules III, maar 1500 is me echt teveel en ik denk dat ik gewoon een GF2 GTS koop.
Verwijderd
Ik wil op zich best 1500-1800 voor een video kaart betalen [als ik droom] maar dan droom ik wel dat het een goede kaart is, sterker nog de beste. Als echter de radeon II ook maar enigzins z`n indrukwekkendheid doorzet in vergelijk tot de gforce II, dan ga ik voor de Radeon II. Iemand de Arc demo gezien? Veel dingen daarvan zie je nu terug in de Gforce 3 demo`s. Zegt toch wel wat. En wie houd er ineens z`n hoofd over snelheid??
Ik heb Nvidia nog niet horen roepen dat hun kaart zo veel sneller is dan de toch al niet goedkope GF2 Ultra. Nvidia? Goeie drivers, maar sucky beeldkwaliteit. Gf3? daar zit een hoop marketing achter, alleen maar over de quality van de nieuwe features. Maar voorlopig horen we niets over het feit of ze nog steeds even brakke beeldkwaliteit leveren [mag wel voor zo`n prijs] of dat het ding dan insane snel is.
Als Nvidia de gf3 nou voor een wat redelijkere prijs zou aanbieden, en de rest eens flink laten zakken. Maar nee, ze produceren een kaart die idd echt wel wat beter is, maar ze overpricen dat ding gewoon! Zo goed is alles er niet aan.
Verwijderd
FF wachten tot de 3 uit is en tot de prijsjes zakken en dan koop ik de GF2...
De GF3 is pas voor binnen een jaar als alle produktie en ontwerpkosten zijn betaald door een paar 1000'en gekken die die kaart direct moesten hebben...
Dus gogogo kopen die kaart, hoe meer gekken hoe sneller ik ze heb
Des te meer als je beseft dat:
- de huidige games en de gamez van het komende jaar prima op een mx/gts/radeon kunt spelen.
- je tegen de tijd dat de nv25 of zelfs nv
30 op de markt komt ook de spelen die echt
van de nieuwe features gebruik beschikbaar zullen komen.
Antwoord op topic: IK ZEKER NIET.
Verder denk ik dat zelfs hier op got het aantal mensen dat een ultra of nv20 koopt / heeft en daarvoor de winkelprijs betaald letterlijk op 1 hand te tellen is.
Ook valt het mij op dat op dit moment er een fiks aantal produkten op de markt komen die pas over een jaar (of wat) echt tot hun recht komen. bijv: p4 / nv20 en straks weer die 64bits processors.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift