Online Livebox en SVN

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:43

wootah

They see me trollin'

Topicstarter
Ik heb eerst geprobeert om bij online iets lost te krijgen natuurlijk...
maar ik heb het gevoel zodra ze iets van portforward of firewall zien dat ze ff wat tekst in de e-mail plakken en weg sturen (ofwel: wij kunnen niet helpen) 8)7

Ik heb een asus router met alternative firmware, en heb daar een mooi SVN servertje op draaien.
die server doet het prima (aan LAN en WAN zijde) maar zodra je van het internet wil benaderen komen er problemen :/
Ik heb zoiezo elke poort (1 tm 65535) tcp en udp geport-forward naar mijn router.
Ik ben nu al een week bezig en nog steeds verschijnt er in de SVN repo browser "connection unexpectedly closed" ofwel... er was verbinding maar de livebox doet iets vaags en weg verbinding |:(

Ik zat zelf te denken dat het leek op het FTP probleem dat ik ook heb. vanaf mijn routers wan kan ik prima de FTP benaderen met passive connectie, maar zodra internet en de livebox er tussen zit moet ik opeens active hebben :+

ik vat het echt niet meer.
Iemand die mij wat licht in de duisternis kan schijnen :P
(owjah, ik wil dus geen bridge, want dan kan ik telefonie niet meer gebruiken heb ik gehoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:43

wootah

They see me trollin'

Topicstarter
Niemand die een idee heeft waardoor het zou komen?
ik gebruik svn gewoon via het svn protocol, en heb 3690 tcp en udp geaccepteerd via iptables op mijn router