execute.be ? iemand hier bekend mee?

Pagina: 1
Acties:

• Donster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Is iemand bekend met execute.be?
ik wil daar wat bestellen , maar dan krijg je een email met rekening /iban nr waar je het op kan storten.
Ophalen is te ver weg , maar vooraf betalen vind ik ook niet het slimste wat er is.
Echter scheeld het met het product wat ik op oog heb 300+ euro vergeleken met goedkoopste aanbieder in nederland ( inc verzendkosten) .. dat is toch behoorlijk wat :-)

nu vind ik het niet zo heel gek dat ze alleen storten en ophalen hebben , want als ik de rest van de belgische sites zie lopen die ook behoorlijk achter haha ( sarcastisch sorry)

Maar iemand bekend met execute.be .. wil niet dat ik opeens 1300 euro door de wc spoel :(

Edit : deze hoort waarschijnlijk beter thuis in "shopping" forum.

[ Voor 5% gewijzigd door Donster op 13-01-2009 19:55 ]

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:26

Mach

[END]Avengers

if it looks too good to be true....it probably is......

Maar als je een daredevil bent, go for it :)

DUGG

Verwijderd

Donster schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:50:
want als ik de rest van de belgische sites zie lopen die ook behoorlijk achter haha ( sarcastisch sorry)
Belgische sites kun je normaal met creditcard betalen. Zaken die de webshop als bijzaak hebben en geen online betaling aanbieden zijn gewoonlijk cash bij levering. Vooraf storten zou ik maar niet doen. Ik bedoel, heb je uberhaupt gegevens van die shop? Voor hetzelfde geld sturen ze je naar een random adres in België waar men nog nooit van die shop gehoord heeft.

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mach schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:03:
if it looks too good to be true....it probably is......
Die zin wordt ook maar overal gebruikt waar het maar kan, heb ik het gevoel. Dat hoeft niet altijd het geval te zijn hoor. Ik heb mijn boxen in Duitsland besteld en dat scheelde 500 euro, dus een verschil van 300 euro is best goed mogelijk op zo een bedrag. Ik zou alleen producten die meer dan 1000 euro kosten altijd onder rembours laten versturen. Kan dat niet, dan zou ik het proberen op te halen of niet daar bestellen.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37
offtopic:
SG->SF (onder voorbehoud)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik zou ook alleen met CC doen, ben je ook meteen verzekerd e.d.
Mocht het stuk gaan hoef je zelfs de verzendkosten niet te betalen (hoelang de verzekering is is meestal wel afhankelijk van CC).

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Het prijsniveau is door de band genomen in Nederland lager dan in België, althans toch voor elektronica (en zeker voor computeronderdelen). Ik weet niet over wat voor totaalbedrag we hier praten maar dit lijkt me toch wel te mooi om waar te zijn :).

Er staat een BTW-nr op de site maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen...

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Donster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Ze staan we op de reseller lijst van Avast"
http://www.avast.com/eng/resellers_belgium.html

Lijkt met dat je daar alleen op komt als je een ëcht bedrijf bent ( of heb ik dat mis?)

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:47

M2M

medicijnman

ik zou gewoon even optelefonerenbellen (naar: 32-2-633.30.66). Als je mensen aan de telefoon krijgt kun je een beter beeld vormen dan te zien is aan een website. Misschien dat je in het engels moet praten, aangezien de site ook redelijk frans overkomt.

Anders toch langs gaan. Maak een afspraak en ga er naar toe (openbaar vervoer in belgie is niet zo duur als in Nederland ;))

-_-

Pagina: 1