Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Dual screen, desktop weergeven*

Pagina: 1
Acties:

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik vroeg me het volgende af. Na een zoektocht op google die me niets opleverde mede omdat ik eigenlijk bij god niet wist welke keywords ik het beste kon gebruiken.... (duo screen, show desktop, 1 screen)?

Wou ik het volgende vragen...

Ik heb dus een duo screen. En nu maak ik dus best vaak mijn bureaublad schoon met het "bureaublad weergeven" knopje. Maar nu wil ik dit eigenlijk alleen bij 1 van me 2 bureaublads doen. Weet iemand hier niet toevallig een manier voor?

Fijnste natuurlijk zou zijn dat het knopje alleen zou werken op het screen waar je momenteel opzit.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:46

DukeBox

loves wheat smoothies

windowsknop + m ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat zegt 'ie dat minimaliseert beide schermen :P

Misschien kan dit met ultramon of een dergelijk programma wel, zou ik eens proberen iig.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zoeken op dual ipv duo zou al een deel kunnen helpen in het aantal hits ;)

Verder zit er niet voor niets een 'Minimaliseer' knopje op vrijwel elk venster, met UltraMon of WinSplit revolution zijn er geen shortkeys om alle vensters op 1 scherm te sluiten, alleen alles, Start+D werkt ook vaak goed :)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-11 11:37

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Just for future reference: gewoonlijk wordt 2 schermen aangeduid met 'dual monitor'.

Eigenlijk best een goeie vraag. Ik heb ook een dual monitor setup hier en wil vaak ook wel dat maar 1 scherm minimaliseert. Ik ga even Ultramon checken, heb er nooit gebruik van hoeven te maken en het is payware iirc, maar als het goed is...

@hierboven: Start-D is inderdaad een goeie. Dat moet ik toch eens onthouden, vergeet het steeds.

[ Voor 13% gewijzigd door Trinsec op 13-01-2009 19:03 ]

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ga ook even ultramon checken. Heb trouwens net een topic van GoT gevonden door duo in dual te veranderen :+

[dual screen] windows' show desktop button
DarkSide schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:36:
Heb nog even gegoogled.
http://www.realtimesoft.com/ultramon/relnotes/21.asp hier staat wel wat leuks. (weet niet of het nog steeds werkt)
Clicking Show Desktop again to restore windows only restores windows on some monitors
Status: fixed. Important: in order to fix this, support for WIN+M (minimize all windows) had to be removed on Windows XP (was never supported on earlier operating systems). This means that WIN+M will only minimize windows on the primary monitor. You can use WIN+D instead of WIN+M to minimize all windows.
Dat ook maar even bekijken.
-edit- is ultramon 8)7

-edit2- dit programma'tje werkt. Het voldoet voor mij nu toevallig omdat het scherm wat ik eigenlijk niet geminimaliseerd wil hebben de gehele tijd, iTunes in dit geval, altijd op me secondary beeldscherm staat. En je kunt dan gewoon windows+m gebruiken om je primary scherm schoon te maken. Met windows+d doe je beide schermen.

Verder is de 'smart' taskbar ook wel fijn moet ik zeggen eindelijk gewoon de volle ruimte benut ^O^

[ Voor 85% gewijzigd door Chip. op 13-01-2009 19:34 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:46

DukeBox

loves wheat smoothies

sanfranjake schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:57:
Dat zegt 'ie dat minimaliseert beide schermen :P
Bij mij alleen het actieve scherm (wat ik zie of anders waar iets geselecteerd is), maar dat komt vermoedelijk door de VDM powertoy.

[ Voor 10% gewijzigd door DukeBox op 13-01-2009 19:41 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ter verbetering van de indexeringswaarde van dit topic een titelaanpassing ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1