Western Digital lanceert deze week 2TB-hdd

Pagina: 1
Acties:

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Zoals door Reinman aangegeven in Verwijderd in 'nieuws: Western Digital lanceert deze week 2TB-hdd'

Deze schijven veranderen niet van rotatiesnelheid, ze zijn of 5400 rpm of 7200 rpm.
WD geeft aan dat er een balans gekozen wordt tussen verbruik, prestatie, etc. maar stelt de rpm van tevoren vast in.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik heb hier - vloekend en scheldend, want ik heb zelf ook een '7200rpm'-Green-schijf - gisteren al even naar lopen zoeken, maar meer dan reviewers-die-concluderen-dat-het-wel-zo-zal-zijn heb ik tot dusverre niet gevonden. De informatie van WD is in elk geval niet toereikend, ik ga dit laten uitzoeken. Wordt vervolgd :)

edit:
Op basis van http://www.silentpcreview.com/article786-page2.html hebben we een update geplaatst :)

[ Voor 14% gewijzigd door Rataplan op 14-01-2009 15:39 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Sorry :$ , dat topic stond me bij, maar die link is wel van 2007(silent pc review), dus ik dacht maybe hadden ze wat nieuws gedaan met de 2TB. Daarom vroeg ik ook of men dit zeker wist. :>

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Sorry? Waarvoor in vredesnaam? Nuttige update hoor :) Artikel van silentpcreview is wel oud, maar ook duidelijk, en onze tekst bevatte een onjuiste aanname en dat hebben we d'r mooi mee kunnen corrigeren.

Het enige waar ik de pest over in heb is dat ik kennelijk door een shop ben voorgelogen, maar daar kan ik natuurlijk nog best wat aan doen :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Je zult ook nergens WD zien aangeven dat de green powers 5400 rpm schijven zijn.
Want 5400 rpm = evil en traag etc.

Ze verschuilen zich achter een hoop marketing bla bla

En bedankt voor de correctie!

[ Voor 22% gewijzigd door Envy007 op 17-01-2009 15:23 . Reden: bedankje toegevoegd :-) ]