Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ps2 Toetsenbord met USB Adapter Werkend krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Laptop en wil graag een Logitech Deluxe Keyboard erop aansluiten. Er zit op mijn laptop geen Ps2 aansluiting dus ik heb een adaptertje zodat ik hem op een usb poort kan aanslutien. Als ik dit doe zie ik een melding in vista dat er een onbekend USB apparaat is aangesloten. Ik heb zojuist Logitech Setpoint geinstaleerd maar dit helpt niet.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit werkend krijg?

Mvg,
Cees

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
Werkt het toetsenbord wel zonder SetPoint?

Probeer ook eens een andere computer.

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas. Ik heb het eerst geprobeerd zonder setpoint. Toen drivers gezocht en toen kwam ik bij het programma setpoint terecht. Maar er veranderde niks.

Op een andere computer werkt die ook niet op de USB. Wel op de PS2 aansluiting.

Mvg,
Cees

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Wat voor adaptertje heb je ? Zo'n klein paars blokje of een groter ding waar mogelijk een klein stukje elektronica inzit ?

Verwijderd

Topicstarter
Groene..

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01:32
Die gaat niet werken. Je moet een verloopstuk hebben waar een controllerchip inzit.
Jij heb nu een simpele verloopstekker welke alleen werkt als het toetsenbord ook in ps/2 mode kan werken. Bij toetsenborden die dat kunnen krijg je ook altijd zo'n verloopstekker erbij.

Zo'n ding met een controller erin ziet er zo uit: Afbeeldingslocatie: http://www.plug-play.be/images/usbps2.jpg
Mocht je in de buurt wonen heb ik er nog wel eentje liggen in de grabbelton volgens mij.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vorlon schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:41:
[...]

Die gaat niet werken. Je moet een verloopstuk hebben waar een controllerchip inzit.
Jij heb nu een simpele verloopstekker welke alleen werkt als het toetsenbord ook in ps/2 mode kan werken. Bij toetsenborden die dat kunnen krijg je ook altijd zo'n verloopstekker erbij.

Zo'n ding met een controller erin ziet er zo uit: [afbeelding]
Mocht je in de buurt wonen heb ik er nog wel eentje liggen in de grabbelton volgens mij.
en anders liggen ze voor nog geen 2 euro bij Deal Extreme ;)

404 Signature not found

Pagina: 1