Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo..

Ik heb de Zen v plus 4gb, maar ik ben de cd kwijt waar je de software op nieuw mee kan installeren.
Weet iemand waar je die kan downloaden.
Ik ben zelf al een beetje rond gaan neuzen of ik het kon vinden maar mij is het niet gelukt.
Want als ik die software niet heb dan kan ik hem niet opladen en geen muziek er meer op zetten.

Alvast bedankt

Greetz Contress

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:44

_Apache_

For life.

Je kan hem wel opladen en er muziek opzetten zonder de cd.

het opladen gaat namelijk gewoon via USB en daar hoef je geen drivers voor te hebben, mijn pc hoeft er zelfs niet voor aan te staan.

Verbind je Zen via USB met je pc en je zal zien dat je Zen bij 'Draagbare apparaten' komt te staan in deze computer ( Bij mij werkt dit zo met 2003 server, xp én vista). Plaats je muziek in de map 'jou zen/music/' en geniet :)

Drivers are so overrated. :+

[ Voor 3% gewijzigd door _Apache_ op 13-01-2009 16:50 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die software kun je gewoon op de meest logische plaats vinden, namelijk op de site van Creative.

Verwijderd

Topicstarter
_Apache_ schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:49:
Je kan hem wel opladen en er muziek opzetten zonder de cd.

het opladen gaat namelijk gewoon via USB en daar hoef je geen drivers voor te hebben, mijn pc hoeft er zelfs niet voor aan te staan.

Verbind je Zen via USB met je pc en je zal zien dat je Zen bij 'Draagbare apparaten' komt te staan in deze computer ( Bij mij werkt dit zo met 2003 server, xp en vista). Plaats je muziek in de map 'jou zen/music/' en geniet :)
Bedankt dat je zo snel reageerde maar op het hoesje van de USB kapel stond op dat je hem niet er in mag doen als je de software niet ge installeert hebt, maar kan dat dus geen kwaat???

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:50:
Die software kun je gewoon op de meest logische plaats vinden, namelijk op de site van Creative.
nee daar kun je alleen de software Update vinden :(

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:23:
[...]

nee daar kun je alleen de software Update vinden :(
:? Je kunt daar ook gewoon de software vinden waarmee je de Zen met de pc verbindt. Wat bedoel je met software update?

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel met de software update van de creative zen Explorer .
Zou je anders is een link willen sturen waar je die software ziet..

• RoD
  • Niet online

RoD

Hier kun je alle software vinden. Welliswaar voor XP, maar je kunt een ander OS selecteren.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:33:
Hier kun je alle software vinden. Welliswaar voor XP, maar je kunt een ander OS selecteren.
Okeej heel erg bedankt..
Nu kan ik eindelijk weer muziek er op zetten..

Greetz Contress

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Mooi dat je nu een oplossing hebt, maar vergeet je niet om voortaan ook even te zorgen dat je zelf wat onderzoek doet? We hebben je daar al vaker op gewezen!

Ik verplaats je topic naar PMD omdat het daar beter past, en dus ook beter terug te vinden is voor toekomstige personen die wél de search gebruiken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1