Ik ben nieuw tot het overclocken en heb laatste me E6550 van 2,8 Ghz langzaam opgebouwd naar 3.3 Ghz (Doel was 3,5 Ghz). Maar als ik em naar 3,5 Ghz gooi dan wilt die niet meer opstarten. Helaas kan ik er niet achter komen of het aan me geheugen of me cpu ligt omdat om een of andere mn MSI Neo3-F niet toestaan dat ik minder als 1:1 gebruik. De twijfel die ik alleen heb is de temparatuur van mijn cores. Stressed worden deze max 57-58 Graden
Mijn vraag was eigenlijk of dit beetje redelijk OC is voor de eerste keer en of deze temperaturen een beetje goed zijn (tijdens gamen net over de 50).
Als toevoeging nog een plaatje van een uur Orthos, ik heb em ook langer gedraaid (2-3 uur), maar toen ging me groene belletje toch wel rinkelen of het wel een effective manier was om t huis te verwarmen
Mijn vraag was eigenlijk of dit beetje redelijk OC is voor de eerste keer en of deze temperaturen een beetje goed zijn (tijdens gamen net over de 50).
Als toevoeging nog een plaatje van een uur Orthos, ik heb em ook langer gedraaid (2-3 uur), maar toen ging me groene belletje toch wel rinkelen of het wel een effective manier was om t huis te verwarmen