Oke sorry, mijn fout. Schijnbaar zijn er toch nog veel dingen die ik niet weet, betreft html. Wist inderdaad niet dat / naar de root verwijsd. Ik heb wel altijd geleerd dat:
bv.
http://www.google.nl/images
een absoluut is en
/images/test.png
een relatief....,
En nee ik heb niet in de source gekeken, zoals ik al aangaf heb ik vragen betreft joomla en niet betreft php css e.d. Ik weet dat joomla hieruit is opgebouwd, maar dit geeft me nog geen goede reden (vind ik zelf) om door heel die source code te bladeren en eventueel dingen in de source aan te passen...
Komt omdat ik gewerkt heb met een systeem Care2X en dit bestaat uit zo enorm veel bestandjes die worden ge-include dat ik na één aanpassing het systeem niet volledig goed meer functioneerde.., Kon alle back-ups terug zetten.,.
@MBV mijn excuses, zal nog eens de basis van w3schools doornemen. We hadden de basis van de leraar geleerd en daarna ben ik direct verder gegaan met CSS en PHP en MYSQL.., Dus toch nog een hoop dingen gemist, als ik morgen tijd heb lees ik het nog een keer door.,
Erik0 in "[joomla] Hoe te leren?"
Hier ben ik bij gekomen omdat ik niet de source wou weten maar hoe het systeem zelf werkt, zoals je ziet, als je inlogt op joomla zie je allemaal knopjes weetje

Ik wil weten waar ik dergelijke kon vinden, maar ik was er zelf vandaag al uit gekomen. Vergeten mun titel te veranderen en dit kon uiteindelijk niet meer.
Nee, dat heb je dus niet. Dit is geen absolute URL, maar een relatieve. Waarschijnlijk (zoals ik al eerder heb gezegt) klopt je configuratie dus niet.
Kan zijn dat ik nog wat onduidelijk overkom, maar zoals al gezegt heb ik dit wel gedaan, ik kan wel even een screenshot maken.., Ik weet dat er nog iets niet klopt, zo ben ik bij de vraag gekomen.., Maar vooruit, ik zal doen wat jullie zeggen, ik pas de source van joomla wel aan..,
[
Voor 35% gewijzigd door
Storm90 op 13-01-2009 21:56
]