Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DoubleClick's DFP

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Zijn er mensen die verstand/ervaring hebben met Dart for Publishers van Doubleclick?

Zoja, wie zou mij kunnen vertellen wat Doubleclick doet met "bad clicks". M.a.w. clicks veroorzaakt door Robots of click farms etc. Filtreert Doubleclick deze clicks zelf eruit voor de Publishers of moet de Publisher dit zelf doen. En als Doubleclick (of de Publisher) dit zelf doet, op basis waarvan (regels, standaarden) verwijderen ze bepaalde clicks?

Alvast bedankt voor de reactie.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 21:10 ]

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Heb je zelf al op internet rondgezocht of er mensen zijn met slechte/rare ervaringen? En hoe kom je erbij dat het bij jou gebeurt? Denk je dat het gaat gebeuren en waarom denk je dat?

Oftwel waarom denk je dit nu (no offence, maar waarom denk jij dit?)
offtopic:
zelf geen ervaring met Doubleclick

Self reflection is the school of wisdom

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 14:04
waarom vraag je dit niet bij doubleclick?

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is: wie doet het in de praktijk, dus wie is er verantwoordelijk hiervoor? En dus: wie KAN aansprakelijk gesteld worden voor (mogelijk) verkeerde invoicing naar de Adverteerder?

Moet IK als publisher het zelf doen (zoja HOE) of moet de host (Doubleclick/Atlas AdManager) dit doen (hoe doen ze het)?

Ik ben ook geïnteresseerd in ander Ad serving technology (Atlas solutions/Eyeblaster/etc).

Verwijderd

Topicstarter
denan schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:54:
waarom vraag je dit niet bij doubleclick?
Heb ik al gedaan, maar wacht helaas nog steeds op antwoord! Ik dacht misschien zijn er tweakers dit mij eerder het antwoord kunnen onthullen ;)

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Kun je misschien stoppen met te 5-dubbelposten? Topics gaan niet zomaar dicht hoor.
Jouw topics tot nu toe.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.