Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WMP11] Irritante melding over 'verouderd stuurprogramma'.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds geruime tijd krijg ik een ontzettend irritante melding, iedere keer dat ik Windows Mediaplayer (11) opstart. Het verschijnt na een seconde of 2 a 3 na het opstarten van WMP.

Melding luidt als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/6gdksi.jpg

Ik heb geen idee over wat voor 'apparaat' het gaat. Wat ik wel weet is dat ik die melding weg wil hebben.

Ik heb in Apparaatbeheer al gezocht naar verdachte of niet meer in gebruik zijnde apparaten, maar niets bijzonders kunnen vinden.

Iemand die deze melding bekend voorkomt, of weet hoe ik dit probleem kan oplossen? Dank.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Heb je de een of andere hand-held met een mobiele versie van Windows aan je PC hangen?
Ik kreeg deze melding als mijn iPaq contact maakte...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Jester.NL schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:45:
Heb je de een of andere hand-held met een mobiele versie van Windows aan je PC hangen?
Ik kreeg deze melding als mijn iPaq contact maakte...
Ooit wel gehad. Maar bij mijn weten is dat ding reeds gedeinstalleerd.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Staat er een raar apparaat bij Apparaten onder Opties van WMP (te vinden onder het menu Extra)?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Mogelijk toch nog oude versie van ActiveSync of andere connectiesoftware draaien? Of mogelijk toch een printer met flashdrive oid aangesloten? Ik zou iig om uit te sluiten eerst even alle randapparatuur afsluiten en dan rebooten. Net als daarna als het nog niet weg is even via msconfig _alle_ items welke opstarten uit te schakelen. Ben je iig dichter bij het vinden van de oorzaak!

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 14-01-2009 02:41 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:30
Zegt de "help op het web" nog iets? Gaat dat naar een specifieke pagina? Of naar een algemene pagina?

Only when it is dark enough, can you see the stars

Pagina: 1