Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
ps druk ff op check images...
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Even mijn bescheiden mening over de fotos :
1) Vind ik eerlijk gezegd niets op aan te merken. Als het dan per se zou moeten, dan is het een beetje zonde van de flitsers op de achtergrond. Moesten ze er niet gestaan hebben, was hij perfect. Desondanks vind ik het zo ook wel leuk en meer glamour hebben. Vooral doordat de statieven van de flitsers niet echt opvallen siert de foto en maakt de flashen niet storend.
2) Prachtige ogen, enige "but" hieraan is dat de rechterzijde van het gezicht wat te wit is naar mijn zin. Doch ook hier zeker weer niet storend. Leuke portretfoto, met een model dat een natuurlijke gezichtshouding geeft vind ik, geen geforeceerde uitdrukking ofzo.
3) Mooie natuurlijke houding weer van het model, niet geforceerd. Misschien de foto hie rnet ietss te scheef gemaakt. Maar zeker niet storend of afbraak doent aan de foto. Had misschien een nog betere foto geweest moest het model net iets meer naar de camera kijken ipv vlak voor zich uit.
4) Vind ik de minste van de reeks : lijkt me een geforceerde gelaatsuitdrukking van het model. Ook het zakdoekje in haar hand is een beetje storend, hoewel het misschien beter zo is dan dat ze gewoon haar hand zo op haar dij zou leggen, dan komt de foto misschien net helemaal "gemaakt" over. Qua houding is de foto zeker meer dan goed, ook qua indeling heb ik er niets op aan te merken.
5) Leuk in het algemeen, misschien enige minpuntje is de zon die over haar schouder links de achtergrond teniet doet. Ik vermoed dat de foto in dezelfde gang als de andere genomen is, en dat de achtergrond dus best leuk had knne zijn op de foto. Maar ik vind het niet storend.
6) Klasse ! Deze straalt stijl en zelfzekerheid uit, zowel van jou met een opname waarop eigenlijk niets aan te merken valt : perfect qua compositie en scherpte en ook van het model dat zelfzekerheid en klasse uitstraald.
Ik vind het een prachtige reeks, en eigenlijk zit er geen enkele foto bij die me niets doet, een reeks die zeker gezien mag worden !
-| Hit it i would ! |-
#1 vind ik heel erg mooi, het zwart wit is klassiek glamour en het straalt echt wat uit. Ook de flitsers zijn mooi. Wat ik wel jammer vindt is dat de statieven duidelijk in beeld zijn en dat de schaduw in haar gezicht te hard is. Vooral de schaduw langs haar neus is té sterk.
#2 ook hier vind ik de schaduw van d'r neus te opvallend, waarom zoveel licht aan de (voor ons) rechterkant? Ik denk dat een egalere belichting mooier was geweest.
#3 Compositie is mooi, de pose is wat minder interessant
#4 pose mooi, compositie mooi, blik mooi..maar weer te harde schaduwen in haar gezicht
#5..samen met #1 de favoriet, niet te harde schaduwen, mooie blik en mooie ogen!
#6 Mooie pose, en eerg mooi liicht ook, had het niet erg gevonden als de focus wat meer op haar gezicht zou liggen.
Kortom vind ik het wel erg mooie foto's maar niet echt een serie, en de enige échte opmerking die ik heb is dat de schaduwen in haar gezicht te hard zijn!
[ Voor 7% gewijzigd door Nedra op 13-01-2009 13:32 ]
Orange & Red
Wat ik vooral jammer vind is dat het model op vrijwel alle foto's hetzelfde kijkt... Weet ook niet zo goed wat je daar aan kan doen though.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Over het model: Dit 16(!) jarig meisje was toevallig mee met een model die het al wat langer in dit wereld rond loopt. (die foto's komen nog
Werken met Modellen is gezellig maar soms ook een uitdaging. Het is in iedergeval een stuk socialer dan product of macrofotografie.
nr 2 vind ik ook super maar misschien iets met de ogen doen zodat er wat meer pakt?
nr 5 is mijn favo, echt heel mooi.
Ben zelf van fan van schuin
Canon EOS 5Dm4 | 24-70L | Segway E125S Blauw
http://www.jstor.org/pss/1251041
http://solitairemusic.spa...46B5E8B76ECBBF7!454.entry
Resumerend: sexy manga of anime figuurtjes hebben niet bij toeval zulke ontzettend grote pupillen!
Orange & Red
(pro fotograaf?)
[ Voor 24% gewijzigd door Reloader op 14-01-2009 12:51 ]
Het was erg licht daar, dus daarom ook kleine pupillen. Maar in mijn ogen maken de mooie iris'en veel goed.C4M1 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:32:
Nog even terugkomend op de pupillen, onderstaande linkjes gaan iets dieper op het onderwerp in. De tweede link refereert aan een boek wat hier ook op de plank staat, wellicht verklaart dat waarom het mij zo opvalt.
http://www.jstor.org/pss/1251041
http://solitairemusic.spa...46B5E8B76ECBBF7!454.entry
Resumerend: sexy manga of anime figuurtjes hebben niet bij toeval zulke ontzettend grote pupillen!
Ik zal z/w nog eens proberen. Locatie is op mijn werk idd (scheikunde gebouw).
@Reloader: haha, nee hoor gewoon amateur. Wel erg fanatiek.
[ Voor 3% gewijzigd door Frank|A op 14-01-2009 13:24 ]
Verwijderd
6 heeft iets van "zo die staat!!!!".
(offtopic: uiters coole trui, waar is die gekocht??)
Keep it calm...en lek mig de zuk
als ik me goed herinner heeft ze die trui zelf gemaakt.kromme schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:59:
Ik vind foto 2 en 6 het meest aanspreken.
6 heeft iets van "zo die staat!!!!".
(offtopic: uiters coole trui, waar is die gekocht??)
(ik was er die dag eveneens)
Offtopic:Dju dat is jammer, had hem graag gezocht voor mijn vriendin). Maar gave pics nogmaals.Nomad schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:01:
[...]
als ik me goed herinner heeft ze die trui zelf gemaakt.
(ik was er die dag eveneens)
Keep it calm...en lek mig de zuk